Ik heb nu en week postnuke 0.75 geinstalleerd en ben er mee aan het experimenteren om er mijn website naar over te zetten.
Ik wil graag een eigen look en feel aan de site geven met een eigen of aangepast theme.
Ik ben dus op zoek gegaan naar docu over Xanthia. Maar die docu is voor PN 0.8 i.p.v. 0.75. Andere verhalen en ook de module xanthia zelf snap ik echt helemaal geen snars van.
Wie kan mij helpen aan overzichtelijke docu over het wijzigen van kleuren? (waar staan die namen voor die in themecolors gegeven worden en hoe zorg je dat die kleuren ook echt effect krijgen?
Hoe kan je graphics in de verschillende onderdelen van de site plaatsen?
Ik wil het best allemaal simpel houden en extralite als uitgangspunt nemen maar ook daar kom ik niet uit.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Rolf Zoutendijk
Xanthia
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 30.11.04
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
De documentatie van .8 is grotendeels wel geldig .75
De kleuren zitten meestal in css van de themes en btw Extralite is geen Xanthia theme.
- Laatst gezien: 30.11.04
Ik had een extralite voor Xanthia gedownload. Ik wil nog wel even opzoeken waar. Maar met Piterpan (wat vlgs mij wel een xanthia theme zou moeten zijn) kom ik nergens.
Het minimaalste wat ik probeer (leuren eranderen) werkt gewoon niet.
Rolf Zoutenidjk -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
als er ergens een templates folder instaat, is de kans groot, maar het kan ook autotheme zijn en da wilde ni
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties