Ik wil mijn site graag een upgrade geven maar hoe doe ik dit en blijven mijn leden en hun profielen wel hetzelfde zodat ze die niet weer opnieuw moeten aanmaken?
Ook heb ik friendfinder erop staan maar blijven die ook intact beetje lullig als dat ook allemaal weer opnieuw gedaan moet worden voor die mensen
upgrade
-
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 07.12.04
-
- Rang: Support Team
- Laatst gezien: 02.07.11
Bij een normale installatie blijft dit inderdaad intakt. Je dient er echter rekening mee te houden dat sommige modules niet goed werken met de laatse update. Deze modules dienen dus ook ge-upgrade te worden als er een nieuwe versie aanwezig is.
Waar je in ieder geval niet bang voor moet zijn is dat er data verloren gaat of dat users opnieuw dingen moeten invullen, zolang je er maar voor zorgt dat je een back-up hebt.
De belangrijkste regel voordat je gaat updaten is altijd alles back-uppen. Zowel je bestanden als je database. Zodoende kun je altijd, mocht het niet werken je huidige site terug plaatsen.
Het mooiste zou eigenlijk een test-site zijn, alleen daar heeft niet iedereen de ruimte en mogelijkheid voor. Er zijn echter wel programma's waarmee je lokaal een test-site kan draaien, inclusief database.
Succes ermee iig.
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 07.12.04
- Gemodereerd door :
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties