Ohw, ergens een beetje fout gelezen zo te zien...
content Express euvel gevonden op http://www.xexp...ex.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1916 maar dat maakt nu niet meer uit.
Verder in Xanthia controleren (klik hier) of "caching" uit staat en "Bewaar templates in de database" uit staat.
Daarna bij de Templates van PostNukeBlue (klik hier), alle templates opnieuw vanuit het bestandssysteem in de database laden door op "[Ververs template]" te klikken bij de gewijzigde bestanden.
Daarna weer cache legen, dan zou 'ie het ècht moeten doen. Speel ermee, ik moet weg, maar moet lukken zo.
Edit: Zie net dat ik èn èn opschrijf. Overbodig. Óf templates in database opnieuw laden vanuit bestandssysteem, óf templates gewoon niet in de database bewaren.
Word count en aantal keren gelezen verwijderen?
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
-
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 14.11.06
OK, dat werkt!! Thanx! Enige probleempje is nu nog dat ik wellicht iets verwijderd heb wat niet de bedoeling was, aangezien ik nu rechts uitlijn in de nieuwsberichten ipv links...
Many thanx! -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Je hebt PNBlue terug gezet, maar je gebruikt hem helemaal niet (in de bron zie ik nog steeds een verwijzing staan naar PostNukeBlue, en niet PNBlue). Zet gewoon PostNukeBlue (dus Xanthia) weer terug, en ga door die .htm bestanden heen die in de themes/PostNukeBlue/templates directory staan (wat ik al eerder zei). Daar staat precies in wat waar wordt neergezet en uitgelijnd. Dit is pure html kennis, en ik denk als je besluit een theme aan te passen, dat je html wel eigen moet zijn. Lastige dingen ivm pnRender variabelen en Xanthia kun je hier altijd kwijt.
Het wordt wel moeilijker voor ons als je de theme-naam, lokatie, en inhoud zó veranderd hebt dat wij niet meer kunnen traceren hoe een bepaald blok wordt opgebouwd. Dat is nu het geval. Ik zie op je website (startpagina) in de broncode de regel staan bij de rechts-uitgelijnde tekst van een artikel. Ergens in je theme bestanden zou dit dus ook voor moeten komen. Zoek eens op in welk htm bestand dat voorkomt, het is namelijk niet in /themes/PostNukeBlue…ates/News-index.htm, wat standaard hiervoor zou moeten zorgen.
Is het een optie om PostNukeBlue helemaal terug te zetten, en nogmaals dat theme naar je eigen wensen aan te passen, met nu een lijstje ernaast WAT je WAAR aanpast? Dat WORDS_MORE weet je nu op te lossen. En let goed op wat je verwijdert qua div, span, td, tr, table, enzovoorts. Nogmaals: pure html kennis.
In /themes/themenaam/templates/ kun je over het algemeen de volgende basis aanhouden (maar dit kàn verschillen per theme!)
module-inhoud in master.htm
klein (intro tot) een artikel in News-Index.htm
volledig artikel in News-Article.htm
Linkerblok inhoud in /blocks/lsblock.htm
Rechterblok in blocks/rsblock.htm
Standaard blok in blocks/dsblock.htm
Centrum block (middelste kolom) in blocks/ccblock.htm
startpagina van je website in /modules/home.htm
Succes, alle info om het euvel op te lossen is gegeven.
- Gemodereerd door :
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties