Postnuke verhuizing  Naar boven

• HAllo allemaal

Ten eerste bedankt dat jullie mij altijd zo goed hebbe geholpen

Nu het volgende probleem:

Ik heb mijn website op een host daaien namelijk bij yourhosting.
    Nu wil ik voor het aankomende jaar de site zelf gaan hosten etc
    Ik heb al een linux server met apache mysql etc draaien en het werkt.
    Nu heb ik de dbase van de postnuke site via mysqladmin geexporteerd en bij mij thuis geimporteerd tot nu geen problemen
    Nu heb ik alle Files van de html dir etc ook geexporteerd nar /var/www/html (hetzelfde als bij yourhosting) ook nu geen probleem.

Nu wil ik hem op local host draaien krijg ik een foutmelding van postnuke verbinding met de database mislukt. dat kan kloppen want de gebruikernaam en wachtwoord is anders. deze heb ik handmatig in de config.php aangepast ook nu zonder succes.

Is er een manier om de verhuizing mogelijk te maken zonder herinstall postnuke? Zo ja hoe of moet ik pass encry ergens toevoegen in dbase.

Please tell me

Alvast bedankt
  • FF Postnuke Swiss Army Knife gebruiken.. :)

• Ja hardstikke bedankt dit werkte perfect alleen krijg nu geen foutmelding meer dat de dbase verbinding niet gemaakt kan worden maar krijg

Session initialisation failed

iemand enig idee?
  • maak de sessions tabel volledig leeg. (inhoud verwijderen, niet de tabel zelf uiteraard).In phpmyadmin is dat empty, niet drop.

session_info

phpbb_sessions

Maar helaas zonder suc6

Kan iemand mij helpen?
  • Cobra
  • rudtim, Misschien dat dit topic je misschien kan helpen??

• Ursel ten eerste bedankt voor de link.
    Alles heb ik hier geprobeerd dus de php.ini file aangepast etc maar niet werkt.

Iemand nog enig idee ????????????????????????
  • Stomme vraag maar heb je al geprobeerd om je hele database weer opnieuw in te lezen? M.a.w. gooi de hele DB weg, maak handmatig een nieuwe aan ZONDER tabellen en lees daarna nogmaals je backup terug. Vergeet niet natuurlijk weer de username en password voor de DB aan te passen.

;(
  • rudtim, kan je anders ff een kopie van je sql-dump mailen. Zal ik hier ff checken of ik hem probleemloos kan inlezen. (doet maar mailen, staat je data hier niet open en bloot op internet). ;)

• Wat is je mail adres?
  • Zie mijn profiel.. 8)

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language