hoe installeer ik de dutch language file  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

• Ok ok, deze stap was iets te voorbarig... :) Je kan de language uiteraard ten alle tijden toevoegen. Probleem is nu dus waar de verkeerde instelling zit.

Heb je ook nog antword op mijn andere vraag?

• Ik heb dus hetzelfde probleem, alles gedaan wat ik moest doen. Maar wanneer ik naar Languages in de Administration gedeelte gaat, dan staat er gewoon leuk "Current language : English". Ik heb absoluut geen verstand van Post-Nuke, ik ben namelijk Php-Nuke gewend. Als ik op generate druk dan krijg ik deze melding;

Code
    All files needed for your language system nld have been created on your directory language_nld.

You just need to copy all files from this directory on your root directory.

Files list :

create : language_nld/br>create : language_nld/includes/br>create : language_nld/includes/language/br>create : language_nld/includes/language/blocks/br>create : language_nld/includes/language/blocks/nld/br>create file : language_nld/includes/language/blocks/nld/big.php
    Unable to open language_nld/includes/language/blocks/nld/big.php'

maar waar vind ik die language_nld map dan?
  • Ik denk niet dat je daar moet zijn. Dat gedeelte dient om een volledige vertaling te maken van Postnuke. Dat gedeelte hebben wij al voor je gedaan. Je hoeft alleen de vertaling te downloaden en uit te pakken op de juiste plaats. Verder zet je je site in multilanguage en klaar is kees.

• Nee hoor, dat moet perfect werken. Als je Nederlands niet in het lijstje krijgt samen met andere talen zoals Frans en Duits, dan heb je waarschijnlijk defiles op de verkeerde plaats gedumpt. Het bestaan van global.php bepaalt namelijk of een taal geactiveerd is of niet.

Ik doe dit reeds vaker met postnuke en nooit problemen behalve vandaag.
    Gebruik een language pack die ik reeds eerder op site heb gebruikt die wel werken.

Na het uploaden van de files heb ik het language blokje weer aangezet. Omdat anders mijn eigen instellingen op engels blijven. In dit blokje verscheen echter anders dan normaal geen optie nederlands.

In de admin _> settings kan ik hem wel selecteren maar goed ie lijst is altijd gevult. Zet ik de site hier op nederlands zet postnuke hem zelf gewoon weer terug op engels.

Ik was even aan het zoeken of meer mensen dit probleem hadden en zie hier dit topic :). Ik zou nog even moeten testen of mij ftp tool misschien files corrupt heeft gemaakt. Hellaas kom ik daar niet aan toe.

Ach ja kan ook hopen dat het morgen bij mij over is :)
  • Mja.. Aangezien je het vaker gedaan hebt zou het idd kunnen zijn dat de Files beetje corrupt erop gedumpt zijn. Misschien anders een verse downloaden en uppen.. :)

Verders zou ik dit topic ff doorlezen en de punten uitvoeren die reeds besproken zijn.

• AshyrOk, hij doet het ineens. Gisteren was alles nog Engels, maar vandaag niet meer? Ik heb voor de rest niks gedaan.

Cookies gewist?

Cookies gewist?

Anders reageer jij ff op een bericht uit juli... :P

• icon_redface

LOL

zijn er al oplossingen voor gevonden misschien??
  • Heb je ook je persoonlijke settings op nl gezet?

• Cache van je browser geleegd? Eventueel cookies gewist? Taal in de instellingen op nederlands gezet? Refresh en hij zou het toch echt moeten doen...

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language