hoe installeer ik de dutch language file  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

• Ok ok, deze stap was iets te voorbarig... :) Je kan de language uiteraard ten alle tijden toevoegen. Probleem is nu dus waar de verkeerde instelling zit.

Heb je ook nog antword op mijn andere vraag?

• Ik heb dus hetzelfde probleem, alles gedaan wat ik moest doen. Maar wanneer ik naar Languages in de Administration gedeelte gaat, dan staat er gewoon leuk "Current language : English". Ik heb absoluut geen verstand van Post-Nuke, ik ben namelijk Php-Nuke gewend. Als ik op generate druk dan krijg ik deze melding;

Code
    All files needed for your language system nld have been created on your directory language_nld.

You just need to copy all files from this directory on your root directory.

Files list :

create : language_nld/br>create : language_nld/includes/br>create : language_nld/includes/language/br>create : language_nld/includes/language/blocks/br>create : language_nld/includes/language/blocks/nld/br>create file : language_nld/includes/language/blocks/nld/big.php
    Unable to open language_nld/includes/language/blocks/nld/big.php'

maar waar vind ik die language_nld map dan?
  • Ik denk niet dat je daar moet zijn. Dat gedeelte dient om een volledige vertaling te maken van Postnuke. Dat gedeelte hebben wij al voor je gedaan. Je hoeft alleen de vertaling te downloaden en uit te pakken op de juiste plaats. Verder zet je je site in multilanguage en klaar is kees.

• Nee hoor, dat moet perfect werken. Als je Nederlands niet in het lijstje krijgt samen met andere talen zoals Frans en Duits, dan heb je waarschijnlijk defiles op de verkeerde plaats gedumpt. Het bestaan van global.php bepaalt namelijk of een taal geactiveerd is of niet.

Ik doe dit reeds vaker met postnuke en nooit problemen behalve vandaag.
    Gebruik een language pack die ik reeds eerder op site heb gebruikt die wel werken.