Ik zou het handig vinden als de bezoeker zelf kan kiezen of de site hem/haar formeel met U aanspreekt of dat de bezoeker getutoieerd (je/jij) wordt. Dus twee NLD vertalingen, een formele en een informele.
Wat denken jullie hiervan?
Wat is uw mening?
:!: Overigens, complimenten voor de huidige nederlandse vertaling!
ideetje: NLD formeel en NLD informeel
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
Ja een leuk idee :) Hoor ik hier de eerste vrijwilliger die daaraan mee wil helpen?
Eerst gaan we verder met het addonpack. Diverse vertalingen van niet-core modules bundelen. Wellicht wil je ons met bepaalde stukken helpen? Registreer je op de site en meldt je aan bij de gebruikersgroep "vertaalteam", bovenaan dit forum. -
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 19.06.03
Het idee is zeker goed.
Ik werk met twee sites, een prive-site (http://www.mmaes.com) en een bedrijfs-intranet site. Stoorde me dus al een beetje aan de tutoyering van de NLD-vertaling (no offense...).
Het probleem is alleen, dat je dergelijke vertaling dus door de HELE installatie moet doorvoeren..... :shock:
Iedere module krijgt een NLF / NLI subdirectorie....
Veel succes.... :wink: -
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 03.07.03
Ik wou de ned vertaling wat meer informeel maken, gewoon omdat het niet echt past bij de taal die ik gebruik op mijn (eigenlijke onze, maar verder is er nog gedaan :(). Ik kan die best uploaden maar ik denk dat er meer begoefte is aan een formele nederlandse vertaling dan nog een informele vertaling. -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
Als je de vertaling zou willen uploaden heel graag... Er zijn toch een aantal mensen die graag een informele vertalingen willen hebben.
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties