Subjects 2.01  Naar boven

• Hallo,

Is er al iemand geweest die Subject 2.01 vertaald heeft ??
    Zo ja, dan zou ik graag willen weten waar ik de vertaling kan vinden, zo nee dan ga ik hem vanavond meteen vertalen en op deze site plaatsen :)
  • Geen idee. Vergeet niet dat ik een vertaal tooltje heb geschreven dat het maken van vertalingen voor Postnuke uiterst gemakkelijk maakt. Te vinden op mijne site :)

• BC, Heb hem ooit wel eens gedownload die vertaaltool van je, maar hoe krijg ik in hemelsnaam dat ding aan de praat?? Moet ik dat insteleren in mijn site, of is het een proggie opzich?? begrijp er geen sikkepit van...

• Das ne prog op zich :), Ben je eigenlijk al wel een op mijne site gaan kijken dan?

Werkt nu ook hiero.. Bedankt

Een kleine opmerking:
    Hij zoekt echt in de root van Postnuke. Heb zelf hiero lokaal een gewone folder met allerlei modules die ik wil testen. Wat ik nog niet getest heb heb ik in een aparte folder staan, om overzicht te houden, maar alles moet om dit proggie te kunnen gebruiken dus in de postnuke directory komen te staan???

• Yep, gewoon ne postnuke unzippen en uw modules erin plaatsen. Deze prog is eigenlijk origineel geschreven om de vertaling postnuke te maken maar andere modules kunnen ook als ze maar in de modules folder zitten. Er moet namelijk worden opgezocht of bepaalde dingen al vertaald zijn in de global language file zodat deze waarden niet dubbel gaan voorkomen. Tja, ne mens moet aan alles denken he.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language