Oke ff een vraagje welk forum kun je het beste gebruiken in een POSt-nuke site is dat het phpbb2 of xforum?
wie kan me hier antwoord op geven
Forum ?
-
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 07.07.03
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
-
- Rang: Support Team
- Laatst gezien: 02.07.11
Het ligt er natuurlijk aan wat je wil met het forum.
Er zitten kleine verschillen tussen beide fora, weet niet exact welke precies, dat moet je effe uitzoeken. maar die bepalen de keuze van sommige.
Als het enkel en alleen je erom gaat dat je een forum op je site hebt, dan zou ik voor PNphpBB2 gaan. Deze wordt het meest gebruikt, is klaar om zo geinstalleerd te worden, en doordat hij het meest gebruikt wordt zijn er ook meer plaatsen waar je je vragen kan stellen.
- Rang: Site Admin
Ik heb voor een paar sites al de verschuiving van xforum naar PNphpBB moeten maken, dus blijkbaar ligt de algemene voorkeur toch bij PNphpBB.
ik geloof ook dat ik gelezen heb dat er aan het xforum niet meer verder ontwikkeld wordt, terwijl het PNphpBB team superactief is. Binnen enkele weken komt er een nieuwe versie uit die gebaseerd is op onlangs uitgekomen phpBB2 versie 2.05.
- Laatst gezien: 02.07.11
Pfff.... Alweer een update...:?
Wordt toch echt tijd dat ze op ut strand ook aansluitpunten maken hoor. Kan ik EN van de zon genieten EN alles updaten en bijwerken...haha...
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 07.07.03
- Gemodereerd door :
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties