Hmmm, Heb op de site gekeken, maar ziet niet veel eraanals gebruiker zijnde. Wat me wel opviel is dat als ik de taalinstellingen verander dat sommige dan niet meer zichtbaar zijn. Maar geloof dat je dit zelf zo ingesteld hebt.
Moeilijk om dan nog wat te zeggen. Ik heb efkes wat screenshots gemaakt. Misschien dat je zelf dingen tegen komt die bij jou anders zijn als bij mij.

Dit krijg je dus te zien als je bij admin naar Postcontact gaat. Je klikt contact aan en je krijgt de volgende lijst te zien.

Klik je "Voeg een nieuw Contact toe" aan, dan kom je bij dit scherm en zijn alle velden leeg. De al reeds ingevulde contact-personen blijven zo gespaard.

Klik je echter "bewerk een cotact-persoon" aan, dan kom je hier. Je ziet dan de lijst met al je contactpersonen die je reeds hebt. En het spreekt voor zich dat met je met edit deze aan kan passen.
Laat maar weten of je dingen tegen komt die anders zijn.
PS, Tries... Ik dacht dat hij gecontroleerd was.. Valt me nu op dat er enkele dingen niet goed vertaald zijn.. Zie laatste plaatje. Gaat ut opzoeken en kom er mee terug... Als ik ut kan vinden..
[EDIT]Heb de vertaalmodules bekeken, en ziet daar geen schrikbarende dingen in. Geloof dat de module zelf niet helemaal goed is ut vertalen...

[/EDIT]
[EDIT2]Overigens Disk, ik ben geen PN expert hoor.. Ben zelf nog volop aan ut rommelen. Mijn site is nog steeds niet zoals ik wil, maar de kennis die ik in de tijd geleerd heb deel ik graag met anderen. Kans kan groot zijn dat ik jullie hulp ook wel weer eens nodig heb... :P [/EDIT2]