PostContact  Naar boven

• Hallo all,

Bij PostContact (gisteren uit Duitsland gehaalt) met nederlandse taalmodule, zie ik na het toevoegen van een contactadres iedere keer alleen de laatste in de overzichts lijst.

Ik kan dus niet iedere keer bij een verandering de hele lijst stuk voor stuk weggooien voor dat ik de wijzeging kan toepassen.
    Daarna moet ik alles weer gaan invoeren.

Hoe gaat dit bij anderen??

Ik heb al eens de gehele module opnieuw geinstalleerd. Dit helpt niet. cry cry
  • Eeeuuhh.. Begrijp niet helemaal waar ut probleem ligt..
    Als je gewoon op de knop "Voeg een nieuw contact toe" tikt worden toch alle velden gewist en kan je een nieuwe toevoegen, zonder dat er informatie verloren gaat???

Je moet wel bij je eerste contact vlak boven de knop "Voeg contact toe", welke helemaal onderaan al die velden staat, het vakje maak actief aanvinken, dan pas wordt het account actief geloof ik.

Ik hoor ut wel als er nog vragen zijn.

• Hoi,

Dat klopt wat je zegt, echter ik voer in:
    Jan jansen met alle bijbehorende info, vink aktief aan en opslaan.
    Nu daarna voer ik Eric jansen met alles er op en er aan, vink aktief aan en opslaan.

Nu ga ik terug naar die module en vraag een lijst aan van personen.
    Dan zie ik dus alleen Eric Jansen, wil ik nu Jan Jansen bewerken moet ik eerst Eric Jansen deleten anders kan ik niet bij Jan komen.

Daarna moet ik Eric weer invoeren om hem te kunnen gebruiken.
    Zul je er 30 in hebben staan en nummer 1 willen bewerken moet ik er eerst 29 dellen.

Groetjes Eric. icon_redface icon_redface icon_redface icon_redface icon_redface icon_redface
  • Je krijgt ut dus niet of wel voor elkaar dat je 2 contacten hebt??? :?

Wat dat van die 29 verwijderen betreft klopt niet. Je gaat gewoon naar admin -> PostContact. Hier klik je contacten aan en dan krijg je een lijst met al je contact personen. Hier kan je degene aanvinken die je wilt bewerken.

Ik volg alleen niet wat je nu precies verkeerd doet als je maar een contactpersoon erin krijgt... :?

• Daar staat er dus maar 1 onder (nl versie) contactpersoon ---> bewerk contactpersonen.

Er kunnen er wel meer in alleen in die lijst staat er altijd maar 1.
    De laatste. cry cry cry cry cry
  • Heb je de site misschien online staan?? Kan ik eventjes een kijkje nemen...

• Je hebt een persoonlijke E-mail.
  • Hmmm, Heb op de site gekeken, maar ziet niet veel eraanals gebruiker zijnde. Wat me wel opviel is dat als ik de taalinstellingen verander dat sommige dan niet meer zichtbaar zijn. Maar geloof dat je dit zelf zo ingesteld hebt.

Moeilijk om dan nog wat te zeggen. Ik heb efkes wat screenshots gemaakt. Misschien dat je zelf dingen tegen komt die bij jou anders zijn als bij mij.

http://www.kwik-kwek-kwak.net/ursel/foto1.gif
    Dit krijg je dus te zien als je bij admin naar Postcontact gaat. Je klikt contact aan en je krijgt de volgende lijst te zien.

http://www.kwik-kwek-kwak.net/ursel/foto2.gif
    Klik je "Voeg een nieuw Contact toe" aan, dan kom je bij dit scherm en zijn alle velden leeg. De al reeds ingevulde contact-personen blijven zo gespaard.

http://www.kwik-kwek-kwak.net/ursel/foto3.gif
    Klik je echter "bewerk een cotact-persoon" aan, dan kom je hier. Je ziet dan de lijst met al je contactpersonen die je reeds hebt. En het spreekt voor zich dat met je met edit deze aan kan passen.

Laat maar weten of je dingen tegen komt die anders zijn.

PS, Tries... Ik dacht dat hij gecontroleerd was.. Valt me nu op dat er enkele dingen niet goed vertaald zijn.. Zie laatste plaatje. Gaat ut opzoeken en kom er mee terug... Als ik ut kan vinden.. icon_lol

[EDIT]Heb de vertaalmodules bekeken, en ziet daar geen schrikbarende dingen in. Geloof dat de module zelf niet helemaal goed is ut vertalen... icon_lol [/EDIT]

[EDIT2]Overigens Disk, ik ben geen PN expert hoor.. Ben zelf nog volop aan ut rommelen. Mijn site is nog steeds niet zoals ik wil, maar de kennis die ik in de tijd geleerd heb deel ik graag met anderen. Kans kan groot zijn dat ik jullie hulp ook wel weer eens nodig heb... :P [/EDIT2]

• Ja dat laatste scherm kent dus maar 1 E-mailadres cq persoon.
    Bij jou staan er 2 onder elkaar.

Als je op de site kijkt zie je bedrijfsinfo en kun je verder klikken daar zou dus ook een lijst moeten staan en daar staat er bij mij dus ook maar 1. Ik heb er zeker 4 ingevuld.
  • Ik zie bij jou ook landinfo staan dat kan ik nergens kwijt.
    In geen enkele menuoptie.
  • Ik denk niet dat ik je dan nog verder kan helpen. Enigste wat ik misschien nog zou kunnen zeggen is dat je naar je de taalinstellingen moet kijken. Maar geloof niet dat dat hier ut geval is.

Anders moet je je vraag even op he forum plaatsen van Postnuke-sweden.com. Zij zijn ook de makers van deze module. De site gaat morgen of over morgen weer open.

• Probeer mijn versie van PostContact eens:

http://www.kwik-kwek…sel/PostContact.rar

Kan je kijken of die ut wel doet. Bij mij werkt die wel.

• Hallo Ursul,

Sorry, ik had de laatste dagen geen tijd, er is iets groots tussengekomen.
    Ik heb vandaag 2 x de module van kwik kwak enz afgehaalt echter de RAR file is corrupt bij het uitpakken.

Ik heb zelf de module van postnuke sweden gehaalt ook die is niet goed.
    Ik heb die geinstalleerd, en ook daar 1 persoon in het edit veld.

Ik heb de makers in het beste engels op de hoogte gebracht, en even in het forum gekeken aldaar, echter ook daar zijn 2 gebruikers die hetzelfde ondervinden en geen antwoord van het support team hebben gehad.

Vriendelijke Groeten,
    En in elk geval heel veel dank voor de genomen moeite.

Eric. cry cry cry cry
  • Hmmm..zal dan wel ergens iets met de settings te maken hebben oid. Zou zelf niet weten waaraan. Maar te hopen dat je snel antwoord krijgt van Postnuke-sweden.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language