Alleen berichten van vandaag weergeven
-
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 03.07.03
Hoe laat ik alleen de nieuws berichten die vandaag zijn gepost zien op de frontpage? Is hier een mod voor of ben ik te snel langs de instellingengegaan? -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
In principe kan dat maar dan zulde iets aan het sql statement moeten veranderen in de WHERE clause.
Ik ben een n00b op postnuke gebied dus ik zou niet weten wat aantepassen. Als je me een goede link naar een tutorial een manual of een mod geeft krijg ie van mij de ned vertaling van prodrevieuws (zodra die af is dan:)) -
Hmm, da gaat ni lukken. Ge moet dan echt zelf moeten editeren. Mocht ge dat willen doen, check dan ff onze Live Support op maandag.
Maar een vertaling is wel welkom uiteraard. :)
Ehm als ik het goed begrijp is een sql_statement een actie in de database die door de php code word uitgevoerd? Door die code worden dusse alle berichten uit de databse gehaald inplaats van de gene van vandaag en vandaag -1. Ik ken postnuke echt niet dus zou je me kunnen zeggen welk bestand dit doet? ik gok een bestand in de /modules/news directory maar daar staan er zo veel. -
Ik zou niet direct in modules beginnen editeren. Heeft ook weinig zin aabgezien je veranderingen terug verdwijnen of voor problemen kunnen zorgen bij een update van Postnuke.
Niet de module nieuws bewerken dus... Het lijkt me makkelijker om een nieuws blok te maken en dat in het midden weer te geven. Ik denk dat ik de code van het past News block maar een doorneem. Het word daar toch al gesorteerd op datum!
- Gemodereerd door :
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties