Veranderen van aanmeld pagina.  Naar boven

• Ik zou graag wat extra info in de aanmeldpagina willen hebben.

Ik heb dus de site gemaakt voor onze scouting-groep en hier melden mensen zich aan, waarvan ik niet echt weet tot welke onderdeel van de groep ze behoren. Ze gebruiken namelijk allemaal andere namen, en soms komen de e-mailadressen mij ook niet bekend voor.

Nu zat ik er dus aan te denken dat als mensen zich aanmelden, ze dan ook in moeten vullen tot welk onderdeel ze behoren (eventueel middels zo'n scroll-down menu). Maar kan iemand mij misschien helpen hoe ik dit kan bewerkstelligen???

En is er ook een manier om meer gegevens van leden op te halen???

• In den admin panel bij users, vindt dynamische userconfiguratie. Daar kunt ge velden bijmaken voor de users. Ge zijt wel beperkt tot text, string, float en integers.

Is er eigenlijk ook een gemakkelijke manier om alle info van alle gebuikers op te vragen??? Ik weet dat je als admin zijnde in hun gegevens kan komen, maar kan je ook aan een soort van lijst komen met al deze info, zonder elke keer bij iedereen te hoeven in te loggen???

• Ooh, nog een vraagje (ja sorry ben effe de weg kwijt geloof ik in al die Files) als ik de mail wil bewerken die verstuurd wordt naar de nieuwe gebruiker, waar kan ik dat ook alweer doen?? Heb het al eens eerder gedaan, maar kan het efkes niet vinden.

Hmm, doe ook maar gelijk de file waar die grote tekst staat als je je aanmeld (waar je allemaal aan moet voldoen, en waar ook staat dat je ouder dan 13 moet zijn enzo..).

Alvast bedankt... Mijn eerste vraag is in ieder geval opgelost...

• Voor de lijst kan je best rechtstreeks in de database gaan, is nog altijd het snelste.
    Voor de mail, moet je maar ff kijken in de user.php van de module NS-NewUser en vertaalde global.php

en voor de mail, bedankt..

• Geen idee, als ge ne site draait met 9000 leden zoals ik, kan zo'n module heavy stress brengen op de server dus raad ik da ni echt aan om ne lijst van 9000 records op 1 pagina te zetten.
    Waarvoor hebt ge da eigenlijk nodig? Misschien is er een andere manier om ziets te regelen? Wa wilt ge eigenlijk doen?

• Mijn site heeft nog bij lange na niet zoveel leden, en is ook niet opgezet voor zoveel leden. Het is voornamelijk bedoeld voor onze club-leden (150 stuks) en open voor bezoekers. Niet zo gek veel leden dus, moet dus ook niet zoveel stress geven toch???

Maar ik gaat nog wel efkes zoeken bij postnuke.com Heb trouwens wel eens de module usershack ergens voorbij zien komen, gaat die ook efkes proberen op te vissen.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language