Nedelandse vertaling diverse modules,bv Postcalendar 7.0.0  Naar boven

• Eric, Teb
    Ik zag ergens dat er al veel werk door jullie gedaan is aan de vertaling van diverse modules, bv PostCalendar 7.0.0
    Kan ik deze ergens al downloaden of ben ik weer te ongeduldig?
    Met name PostCalendar 7.0.0 wil ik dolgraag hebben.
    Ik heb inmiddels de oplossing van Craigh m.b.t. het getDatetime probleem al in de verschillende php Files aangepast.
    Ik kan echter alleen testen als ik de nederlandse vertaling heb.
    hoor graag van jullie,

jala
  • Volgens mij is dat via de translation portal te downloaden, zolang we nog geen fatsoenlijke 'voorkant' (UI) hebben hiervoor.

translate.zikula.org…ule_postcalendar.po
    translate.zikula.org…_postcalendar_js.po

Deze .po bestanden kun je lokaal opslaan; ze moeten dan wel nog naar een .mo gecompileerd worden. Dit kun je o.a. doen door POEdit te downloaden. Als je daarin de .po file opent en (zonder wijzigingen) weer opslaat, wordt automatisch in dezelfde directory ook de .mo file aangemaakt.

Tenslotte deze bestanden (*.po en *.mo) zet je in modules/PostCalendar/locale/nl/LC_MESSAGES

Dit met behulp van Virtaal, net zoiets als POEdit maar iets makkelijker te gebruiken
    op een windows PC.
    PostCalendar en News heb ik klaar.
    De rest van de modules ga ik ook nog doen.

Nogmaals bedankt,

jala
  • Hoi,
    dat is inderdaad jammer genoeg nog even de way of working. Op github zouden wen alle vertaling kwijt kunnen, maar dat is eigenlijk heel veel handwerk. Packages maken en dan uploaden daar.
    Ik heb al wel de laatste 13 vertaling daar gezet: https://github.com/z…ies/dutch/downloads

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language