Dizkus: weergave van berichten  Naar boven

• Weer een probleempje, deze keer met Dizkus. Bij het overzicht van mijn fora, staat er steevast dat in een welbepaald forum geen Topics en dus ook geen berichten zijn. Dit terwijl er wel degelijk onderwerpen en posts zijn. Niet zo onoverkomelijk, maar daardoor ziet dus ook niemand of er nog iets gepost is sinds het laatste bezoek...

Het probleem doet zich maar in 1 forum voor. Toevallig of niet het laatst toegevoegde forum.
  • Hoihoi,

Ik heb jullie even met rust gelaten, maar de kwelduivel van jullie forum is er weer!

Dit probleem blijft nog steeds aanhouden en is echt zeer lastig. Te meer omdat het meest actieve deel van mijn forum (een voetbalpronostiek nota bene) hier last van heeft. In de andere onderdelen lukt het wel...

Iemand een idee wat er mis kan zijn?
  • Hoi,

ik zit zelf niet zo in de forums. Dus heb er niet zo veel ervaring mee. Heb je de vraag ook al op de internationale community gesteld? Daar zit in ieder geval meer ervaring. Of Arjen (Teb icon_wink ) moet het zo weten ...

Staat er wellicht in de naam van het forum een apostrof of aanhalingsteken? Zou geen probleem moeten zijn, maar ik vraag het maar even...

Op welke site kunnen we eventueel meekijken?

ONDERWERPEN: 0
    LAATSTE BERICHT: Geen berichten

En die 27 klopt dan weer wel.

Ik kan me ook herinneren dat je met permissies hebt gespeeld. Zou je wellicht de permissie-tabel hier kunnen plaatsen?

http://www.chir...be/forum.png

Nota: het forum dat niet correct weergegeven wordt, heeft als categorie 3 en 6 als ID.

bewerkt door: Dwerg, datetimebrief
  • Ik heb zonet in de instellingen de Topics en berichten gesynchroniseerd.
    Opeens zijn de topics nu wel zichtbaar in het overzicht.

Ik denk dat het probleem opgelost is, als werd het mapje voor het forum nog niet meteen rood (ik had even een test onderwerp gepost).
    In het overzicht van de fora staat echter nog steeds de laatste post aangeduid met "datetimebrief". Hier is dat echter niet het geval. Ik had daar al enkele oplossingen voor gelezen, maar deze snapte ik niet zo goed. Iemand die mij dat wat eenvoudiger uitleggen kan?

Alvast dank voor de hulp,

Dwerg.

bewerkt door: Dwerg, datetimebrief
  • In ieder geval kan al veel opgelost worden door het bestand modifier.pnfdate_format.php te downloaden vanaf ticket 203:
    modifier.pnfdate_format.php
    Sla dat bestand op in /config/plugins en het meeste (niet alles) is in ieder geval opgelost.

De 'bewerkt door' zin onderaan in de berichten, alsmede de datum in de notificatiemails worden niet afgehandeld door deze plugin, en bevatten dus wel nog de bug.

Hartelijk dank.
  • Ik heb in dat bewuste ticket (http://code.zik...s/ticket/203) nog wat extra bestanden geplaatst, die volgens mij nog meer problemen op moeten lossen.

Volg instructies bij iedere file, dan werkt volgens mij alles weer. In ieder geval lijkt het op deze site wel te werken!

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Voorkeurstaal