Ik heb de NL vertaling gedownload en ge-unzipped in mijn httpdocs dir. alles ziet er goed uit. Echter wanneer ik mijn site bij [Select the language for your site:] krijg ik overal lege placeholders. Raar maar waar.
Wat doe ik fout?
Op zoek naar stap voor stap installatie procedure
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 15.02.03
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
Tiens, wat zijn de permissies van de language Files? Zijn die world readable?
- Laatst gezien: 15.02.03
Bedankt brave cobra voor je snelle reactie!
Ik heb iets in het admin panel bij [languages] gedaan waardoor het nu wel werkt. Alleen staat er nu huidige taal: Engels... Grappig. Helaas kan ik niet precies beschrijven wat ik gedaan heb.
Ik heb nog wel een vervolg vraag. Hoe moet ik met modules omgaan die geen nederlandse vertaling hebben. Daar zie ik nu wel placeholders. -
- Rang: Support Team
- Laatst gezien: 02.07.11
In principe staan alle standaard modules in het nederlands. Dit moet dus geen probleem geven. Heb je echter een andere module erbij gezet, buiten de postnuke modules om, dan is de kans groot dat deze niet tussen de nederlndse Files staan erg groot. Je kan op zoelk gaan naar nederlandse vertalingen op deze site. Sommige vertalingen kan je ook in dit forum vinden. Staat je module er niet bij, dan kan je zelf gaan knutselen.
Je vind in de module een directory met pnlang, of gewoon lang. Hierin staat de directory eng. Copy deze en noem deze nld. In deze directory vind je waarschijnljk de file global.php. Open deze in notepad of wordpad. Vertaal zelf de de zinnen die in het engels staan ( degene die tussen de "" staan). Laat het ons trouwens weten welke je dan vertaald hebt, kan altijd makelijk zijn voor anderen.
En hou ons uberhaupt op de hoogte van je ontwikkelingen...
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties