vertaling Zikula 1.2.0  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

• Espaan,

Zou je me even kunnen uitleggen hoe ik de core vertaling voor 1.2.0 gebruiken kan aub?
    Is dat gewoon de bestanden uit de 1.1.2 kopiëren naar de juiste overeenstemmende mappen, of niet?

Alvast hartelijk dank...
  • Hoi,

nee de bestanden voor 1.2.0 zijn totaal verschillend dan die van 1.1.2. De overgang naar 1.2.0 is, net als in het artikeltje op de homepage beschreven, gebaseerd op gettext ipv Language defines. De ExtDB is nog steeds niet helemaal rond.

Ik heb de download pack zoals deze in het artikel op de homepage staat bijgewerkt en na het downloaden en uitpakken kun je de nl directory in de locale dir zetten in zikula 1.2.0. Hierna zou je nederlands moeten kunnen selecteren in de settings -> localisation

Ik heb het bestand proberen downloaden, maar krijg helaas steeds deze foutmelding...

Downloads module systeemmelding
    Melding: Ongeldige 'autorisatiesleutel': Dit betekent waarschijnlijk dat de terug-knop in de browser is gebruikt, of dat de autorisatiesleutel van de pagina verlopen is. A.u.b. de pagina vernieuwen en nogmaals proberen.

bewerkt door: Dwerg, 25 jan, 2010 - 10:19
  • De nl staat in de map locale, dus inderdaad naast en. Downloaden, misschien een keer cache legen oid. Het zou gewoon moeten werken, hier wel in ieder geval icon_smile

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language