html via php zoals in postnuke  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

• TebHeb even snel ingelogd op je site:
    - In de module-admin de Poot-module verwijderd
    - Modulelijst opnieuw gegenereerd

Toen kon ik de module initialiseren en activeren. Zou je dus zo nog een keer kunnen doen.

oke ik het het zo gelaten heb in het hoofdmenu dit gezet omaam te roepen dacht ik {Poot} en een test link onderin mijn menu gemaakt TEST als ik daarop klik krijg ik in de adres balk http://www.jrpo...ex.php?Array en er komt gewoon hetzelfde scherm retour van mijn homepage

of moet ik de Poot module anders aanspreken ?

vgr Rob
  • Die accolades werken alleen bij API-compliant modules, dus een module waar netjes een pnuser.php en/of een pnadmin.php in staan.

Bij gebruik van {Poot} zet het menu dat om naar index.php?module=Poot&type=user&func=main. Maar het menu gaat wel eerst kijken of module=Poot bestaat (dat is zo), vervolgens of type=user geldig is (die bestaat niet, want je hebt geen pnuser.php) en daarna func=main (en die bestaat dan automatisch ook niet). Er wordt dus geen geldige link gegenereerd.

Gewoon de klassieke aanroep gebruiken: index.php?module=MODULENAAM (en eventueel file=index erachter, want je roept immers index.php aan). Of, je maakt, aan de hand van de blank-module, je eerste API compliant eigen module. Vul alle output in bij de functie blank_user_main() en het werkt ook al.

Succes, rest is even uitzoekwerk.

gewoon de 3 Files in een modules/Poot of zo zetten

en dan in de index.php zie hieronder de html copieeren

hiertussen de html teksten

• Is misschien iets voor in de knowledgebase van de internationle community of hier in de Wiki. Er zijn natuurlijk meer mensen die zoiets een keer willen doen en dan niet opnieuw het wiel hoeven uitvinden. Teb ? icon_wink

• Nou ja... dit is een legacy oplossing en zal op een gegeven moment niet meer gaan werken. Beter is dus om de blank module te gebruiken en de functie blank_user_main in te gaan vullen. Maar goed, misschien dat ik de bestanden zelf nog eens aanpas oid.

Point taken ;) Zal effe kijken wat handigst is :)

• TebNou ja... dit is een legacy oplossing en zal op een gegeven moment niet meer gaan werken. Beter is dus om de blank module te gebruiken en de functie blank_user_main in te gaan vullen. Maar goed, misschien dat ik de bestanden zelf nog eens aanpas oid.

Point taken ;) Zal effe kijken wat handigst is :)

vraag me af waarom het het op een gegeven moment niet meer zal werken ?
  • Omdat er gebruik wordt gemaakt van de file=index parameter (die je niet direct opgeeft, maar default wordt ingesteld bij type 1 modules), en nog afkomstig is van de oude module aanroep. Verwacht dat op een gegeven moment wel wordt verwijderd.

Maar op dit moment staat het nog steeds als ondersteund in alle versies, dus nog geen zorgen. Denk alleen dat het niet onverstandig is om naar de API-compliant variant over te stappen.

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language