Test site?  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2 - 3

• Ik was al op zoek naar dat Zwitsers zakmes voor PN.

Even testen...
  • Hoezee hoezee,

Mijn voorgaande problemen lagen aan mijn eigen stomme ik: ik had ook al een testzikulasite gestart, maar dezelfde database gebruikt. Daarom was er paniek op mijn pn test site ;)

Ik heb de database verwijderd en opnieuw geïmporteerd, en opeens werkt alles vlotjes ;)

Nogmaals bedankt voor de hulp, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik hier binnenkort ga terug zijn :D
  • Ik zit met een vreemd probleempje nu...

Ik had een bepaalde topic nodig, maar die vond ik niet in de volledige database backup die ik nu gebruik voor mijn testsite. Ik heb deze wel staan in een recentere backup. De reden dat ik deze volledige backup niet gebruik is omdat ik anders weer problemen heb (maw dan werkt de testsite niet ;) ).

Nu heb ik in de recentere backup mijn tabel pn_phpbb_topics geëxporteerd en vervolgens geïmporteerd in mijn oudere database (na daar uiteraard die tabel eerst verwijderd te hebben...)

Als ik nu echter naar mijn forum ga, krijg ik nog steeds dezelfde, oudere Topics te zien van in de oudere database. Wat doe ik verkeerd?

Edit: opgelost, weeral dom geweest.
    Heb eens alle tabellen gewist en vervangen, nu lukt het wel :)

bewerkt door: Dwerg, 21 dec, 2008 - 06:43

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2 - 3

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language