Blanco pagina install.php  Naar boven

• Hoi, ik krijg op mijn website een blanco pagina op de http://www.michelterlouw.nl/install.php .

Ik heb ook handmatige installatie geprobeerd, maar daar krijg ik een warboel van foutmeldingen: could not find table entry enz...

Met vriendelijke groeten.
  • Wellicht dat het opnieuw uploaden van de Files zou helpen, het lijkt erop dat daar iets mis gaat. Een leeg scherm bij install.php is toch vrij uniek.

• Hoi, bedankt voor jullie hulp.
    @ursel: volgens mij staat error handling wel aan, want ik heb eerder php foutmeldingen gezien, en of mijn php omgeving wel goed werkt, dat betwijfel ik, ik zit bij Webxtra, die was toen in de top-10 webhosters, daar heb je Interworx-CP met scriptworx, en zo'n 80% van de kant-en-klare scripts geven enkele pagina's die ook blanco zijn.
    @Teb: zou weleens kunnen dat uploaden fout gaat, ik zit met een slechte wifi verbinding hier, ondanks dat merk ik toch geen data corrupties in mijn browser, wel veel korte wegvallen in de verbinding, dus zou kunnen. Ik zit hier op vakantie in het ziekenhuis :) . En het duurt wel een paar weken voordat ik weer achter mijn eigen 10 Mbit/s verbinding zit LOL .
  • Wellicht kun je de tarball uploaden via ftp, en ondersteunt je ftp server / online adminpanel wel een extract-optie hiervoor. Dat zou de kans op corrupte uploads verkleinen.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language