Ouderlijke toestemming  Naar boven

• Bij het aanmaken van een nieuw Zikula account wordt gevraagd naar de ouderlijke toestemming.
    Kun je die teksten aanpassen? En waar dan?

Ik heb al diverse fora hierop doorzocht, zonder resultaat tot nu toe.

groet, Pim
  • Het is een vertaling voor "parental consent" en dat staat opgeslagen in een taal-bestand, te weten:
    /system/Users/pnlang/nld/user.php

Mocht je suggesties hebben voor beter taalgebruik, laat het dan zeker weten! Je bent natuurlijk vrij om dit bestand naar je wensen aan te passen. Echter, je kunt de hele setting ook uitschakelen door op op index.php?module=Users&type=admin&func=modifyconfig (Gebruikers Manager instellingen) de minimum leeftijd op 0 te zetten.

• De aanduiding "13 jaar of ouder" geeft duidelijk aan dat je als webbeheerder in staat bent voorwaarden te stellen aan de persoon die wil inloggen. Belangrijk is dan dat je dit aan kunt passen. In de user.php is dat inderdaad mogelijk. Mijn probleem hierbij was, als niet-ervaren webontwerper, dat ik niet kon vinden hoe deze aanpassing te doen. Ik heb uitgebreid binnen het beheergebied gezocht en met jouw aanwijzing lukt het nu.

Suggestie: zou het aanpassen van de voorwaarden binnen de Gebruikers Manager Instellingen bereikbaar kunnen worden? Ik neem aan dat anderen ook wel eens een aanpassing zullen willen...

Het uitschakelen van de voorwaarde door de leeftijd op 0 te stellen lukt ook prima.

Bedankt,
    groet, Pim
  • wgm50Mijn probleem hierbij was, als niet-ervaren webontwerper, dat ik niet kon vinden hoe deze aanpassing te doen.
    Ik heb een aanpassing gedaan aan de language file (de hint "0 = geen leeftijdscontrole" erbij gezet), dit zal meegenomen worden in de volgende release.

wgm50Suggestie: zou het aanpassen van de voorwaarden binnen de Gebruikers Manager Instellingen bereikbaar kunnen worden? Ik neem aan dat anderen ook wel eens een aanpassing zullen willen...
    Het is niet een algemene voorwaarde, maar puur een leeftijdscontrole waar we een niet-afdoende beschrijving van hebben gegeven. Je zou inderdaad na kunnen denken over hoe je een generieke voorwaarde kunt laten werken, hoe dat beschikbaar zou moeten worden, hoe je controleert of aan die voorwaarde voldaan is, en hoe je dat in meerdere talen beschikbaar zou kunnen maken. Als je daar een idee over hebt kun je dat als feature request indienen op code.zikula.org/core.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language