Nieuwe installatie 0.800: hoe?  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

• Nu nog een probleem(pje):
    bij het lokaal inloggen krijg ik de boodschap dat de inloggegevens niet juist zijn. Bij mijn weten heb ik de inlognaam (admin) en het wachtwoord (admin) ongewijzigd gelaten, maar toch kom ik er niet in.
    In welk bestand kan ik die gegevens vinden?
  • Die staan niet in een bestand, maar in de database. En helaas versleuteld (je kunt je gegevens dus niet uit dat bestand halen).

Probeer eerst alle cookies van je browser te verwijderen en kijk of dat helpt.

Zo niet. Gebruik dan de 'wachtwoord-vergeten functie' van PostNuke (hiervoor dien je wel de SMTP server van je internet-provider te hebben ingesteld in je php.ini) om je wachtwoord te wijzigen, of herinstalleer PostNuke (nadat je je database hebt leeggehaald / verwijderd). Zonder admin login heb je waarschijnlijk toch niet veel te verliezen).

Bedankt voor de hulp

vriendelijke groet,
    Pim
  • Mooi dat alles uiteindelijk gelukt is. En ook gelijk een dubbele installatie bij de webhost en lokaal icon_wink

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language