Bon, om niet onnodig veel
Topics te openen, deze even uppen.
Ben nog altijd 'webmaster' van dezelfde site, die de laatste maanden echter wat verwaarloosd werd (voornamelijk door problemen met de host). We plannen een overstap naar een andere host en hopen zo snel mogelijk meer plaats te hebben om onze site te kunnen doen herleven.
Nu, om die redenen zitten we ook nog altijd met de oude PN als
CMS (de 0.764 om precies te zijn).
Omdat we onze site willen 'opnieuw starten', maar toch onze vroegere categorieën e.d. willen behouden, vroeg ik me af of ik best een clean install of een 'gewone' update doe? Tot zover het even off topic gaan, nu meer on topic.
Met de overschakeling naar Zikula zit ik weer met een forumprobleem (vrees ik). Ik heb gemerkt dat er blijkbaar geen versie van
PNphpBB2 voor Zikula komt, maar dat men volop met PNphpbb3 bezig is, dat dan bruikbaar zou zijn voor Zikula.
Nu, ben ik gedoemd om al mijn (belangrijke) forumdata te verliezen, of is er volgens jullie een mogelijkheid om mijn users, topics en posts te behouden in Zikula (vb. door integratie in
pnForum?)
Sorry voor de verwarrende topic en vragen...
Alvast op voorhand bedankt, jullie hebben mij hier al meermaals uit de brand geholpen!
Vriendelijke groet,
Dwerg.
bewerkt door: Dwerg, 15 okt, 2008 - 08:51
Reacties