Hoi allemaal,
Ik ben voor een klein bedrijf een website aan het maken gebasseerd op postnuke .764. De site is nu nog hier te vinden http://test.devriendenvan.nl.
Nou wil ik in het menu en de footer de link kleur aanpassen in wit. en in de pagina's wil het houden zoals het is (blauw)
Nou heb ik de style.css al op allerlei manieren aangepast waarvan de sporen nog wel te vinden zijn in dit bestand style.css
Ook heb ik google geraadpleegd en daar vondt ik de volgende code welke ik natuurlijk kan aanpassen en in de style.css kan voegen. Ik weet dan alleen niet hoe ik dat in het menu en de footer krijg.
Nou hoop ik dat jullie mij daarmee kunnen helpen. Ik heb echt al het de style binnenstebuiten gehad met aanpassingen.
Elke tip is handig en ik zal dat ook zeker proberen
Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Michel
bewerkt door: simpleme, 18 feb 2008 - 15:48
hoe kan ik 2 kleuren linken maken
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 18.02.08
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 07.02.12
Denk dat ensowieso weg moeten.
Er bestaat immers geen tag genaamd "2", en geen eigenschap "link2" of "visited2".
Tip: gebruik de w3c css validator.
Verder zie ik om je rechterblokken de codestaan, wat betekent dat je blokken in de id sidebar2 en klasse sidebar worden gezet.
Je link wordt dus goed gekleurd als jegebruikt.
Verder heeft deze stijl-kennis weinig met postnuke te maken, en zijn er zat css forums te vinden die je kunnen helpen hiermee.
Suc6
- Laatst gezien: 18.02.08
Teb,
Bedankt alvast.. Ik ben er nu mee aan het stoeien kom er nog niet helemaal uit maar ik ga eerst even kijken of ik het zo kan oplossen. Bedankt voor de tip van de validator. Heb nu een schonere code.
Groet,
- Gemodereerd door :
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties