phpWiki Search integregen in pn-search?  Naar boven

• Weet iemand hoe je er voor kunt zorgen dat de phpWiki search ook meegenomen wordt in de search functie van Postnuke?

Voor het forum heb ik dat al gevonden.

Ik weet dat je in includes/search een file aan moet maken..
    Maar wat zet je erin?
  • hehe, goei vraag. Aangezien de DB van phpWiki niet in dezelfde zit (MySQl <> PEAR), zitte dus me een probleem. Ge zou de search functie van phpWiki zelf kunnen aanspreken en de resultaten ervan parsen? Het is maar een idee.

• bravecobrahehe, goei vraag. Aangezien de DB van phpWiki niet in dezelfde zit (MySQl <> PEAR), zitte dus me een probleem. Ge zou de search functie van phpWiki zelf kunnen aanspreken en de resultaten ervan parsen? Het is maar een idee.

Tja... Moet ik me dus toch in de "php"materie verdiepen. Ik had gehoopt dat er al eens eerder iemand dit probleem had opgelost.. Misschien vind ik een stagair die dit wil doen. Kan ie meteen het "permissie" probleem van de phpBB zoek functie us bekijken...
  • Henk-JanIk had gehoopt dat er al eens eerder iemand dit probleem had opgelost.. Misschien vind ik een stagair die dit wil doen. Kan ie meteen het "permissie" probleem van de phpBB zoek functie us bekijken...

Hai Henk Jan,

Als de stagiaire je probleem heeft opgelost, laat je dan de oplossing even weten?
    Alvast bedankt!!
    Groetjes
    Tries
  • tries
    Henk-JanIk had gehoopt dat er al eens eerder iemand dit probleem had opgelost.. Misschien vind ik een stagair die dit wil doen. Kan ie meteen het "permissie" probleem van de phpBB zoek functie us bekijken...

Hai Henk Jan,

Als de stagiaire je probleem heeft opgelost, laat je dan de oplossing even weten?
    Alvast bedankt!!
    Groetjes
    Tries

Uiteraard. Er wordt nu aan gewerkt.. Misschien gaan we ook wel proberen de nieuwste phpWiki module te gebruiken ipv de huidige 1.3.0 beta. (if was het nu 1)
  • Henk-Jan,

Wij hebben phpWikiModule.zip gebruikt met een of twee kleine aanpassingen. Deze was toen gebaseerd op phpWiki 1.3.1. Ik heb geen idee of er daarna nog nieuwere versies van phpWikiModule.zip gemaakt zijn.

Volgens mij zou de beste aanpak zijn of een diff van phpWikiModule.zip tegen de oorspronkelijke phpWiki_1.3.1 te draaien, het resultaat proberen te patchen op de laatste stabiele phpWiki en dan de laatste wijzigingen nog met het oude handwerk aan te brengen.

Hoeveel tijd heeft die stagiaire icon_lol
    Kan hij/zij goed vertalen :?:
    Als de phpWiki pagina's vertaald zijn, krijgen wij dan ook een exemplaar :wink:
    En onze corrector wil het resultaat graag scannen twisted

Groetjes, Frans
  • Frans,

Zodra er wat reslutaat is zal ik dat hier als eerste posten. Ik begin met de zoek module, die is nodig voor ons intranet. Daarna 1.3.4 (hier zou raw0html mee mogelijk moeten zijn) wat een ander probleem op kan lossen wat ik gepost heb..
  • Ik ben weer te snel geweest en heb mij dus vergist!
    Het is perfect mogelijk om phpWiki met Mysql te laten draaien. Hierdoor kan er een perfect search script gemaakt worden om in Postnuke te draaien. Straffer nog nog, ik denk zelfs dat dat er al is. Moet alleen nog ff zoeken waar we dat kunnen vinden. Ik laat dan wel iets weten, als ik meer weet ;)

PS: het schrijven van een search script voor mysql en phpWiki kan ni echt ni zo moeilijk zijn (ja, tries, ik weet het....)

Het is perfect mogelijk om phpWiki met Mysql te laten draaien. Hierdoor kan er een perfect search script gemaakt worden om in Postnuke te draaien. Straffer nog nog, ik denk zelfs dat dat er al is. Moet alleen nog ff zoeken waar we dat kunnen vinden. Ik laat dan wel iets weten, als ik meer weet ;)

PS: het schrijven van een search script voor mysql en phpWiki kan ni echt ni zo moeilijk zijn (ja, tries, ik weet het....)

Je hebt gelijk! Volgens mij zit alles al in de MySql database!

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language