Beste nukers..
Ik ben gisteren de hele avond bezig geweest om postnuke te installeren. Dit wil alleen niet lukken. Ik heb van alles geprobeerd en ik loop telkens tegen dezelfde problemen aan. Als ik de installatie uitvoer zoals het zou moeten dan krijg ik deze error "includes/pnRender.class.php on line 137" en als ik die error niet krijg dan krijg ik wel de melding dat de database niet kan worden aangemaakt of niet bestaat of dat een "pn_admin" niet kan worden aangemaakt.
Ik heb dit bij versie PostNuke-0.800-RC1 en de versie ervoor PostNuke-0.764.. Ook het manual installeren wil niet lukken en ik heb het script op 2 verschillende servers geprobeerd.. De een met PHP Safe Mode aan en de ander met PHP Safe Mode uit.. Het maakt allemaal niks uit.
Ik heb al heel wat scripts geinstalleerd maar heb er nog nooit zoveel moeite mee gehad.
Problemen installatie
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 29.07.07
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
We hebben wel iets meer informatie van je nodig. Over je omgeving en de exacte foutmeldingen. Zie ook: Lees dit eerst: Hoe post ik een vraag?
Verder: mocht je een installatie voor de tweede keer uit willen voeren, zorg dan dat je met een lege database begint (zonder tabellen van een vorige installatie). Anders kun je inderdaad foutmeldingen krijgen dat er tabellen al bestaan.
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties