Hallo,
Ik heb onlangs de nieuwste versie van Postnuke gedownload.. nu heb ik mijn Themeskleuren aangepast (Themes PNdefault) nu kan ik de teksten in de balken niet zien.. dit is in de hele beheermodus het geval. Als ik er met mijn muis overheen ga krijg ik de tekst wel te zien.. de tekst buiten de balken zijn wel zichtbaar
Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Gr,
Wenda
http://www.wendakral.nl
bewerkt door: wendakral, 09 jul 2007 - 12:18
teksten bij beheer zijn niet zichtbaar (in de balken)
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 10.07.07
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 07.02.12
Gisteren zag ik nog een mooie PostNuke site op je opgegeven link, maar nu is 'ie weg.
For what it's worth: Je hebt wel achtergrondkleuren aangepast (van licht naar donker), maar bent vergeten om de lettertypen me te wijzigen in een contrasterende kleur: zwarte achtergrond em zwarte letters geeft weinig zichtbaars.
Dit kun je wijzigen in /themes/PNDefault/style/style.css
Hoi hoi,
Ik baalde gisteren behoorlijk.. ik had mijn site zo goed als klaar. Ik had
via Filezila een emailform toegevoegd.. ga ik weer naar beheer.. modules
weg... heb geprobeerd een update te installeren.. alles weg.. dus ik
geprobeerd om de nieuwste versie erop te zetten.. krijg ik de melding error
in database..
Het blijkt dat Lycos postnuke aanbiedt als oneclicksite maar de versie 7.62 (ik had dus niet de nieuwste vesie)
maar 7.64 kan ik dus niet installeren..2 x geprobeerd... ik heb nu eerst
maar even mijn oude site weer geupload..
Ik heb wel een beschijving maar die is in het engels.. en technisch engels
is lastig voor mij... ik ga nog even overdenken of ik postnuke nog ga
gebruiken..het heeft zeker heel veel voordelen...
iig bedankt voor je reactie.
Gr,
Wenda
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 07.02.12
Oei... Lycos... OneClickSite... Niet een al te beste combinatie. Ook zoeken op trefwoord "Lycos" op dit forum zal je genoeg informatie hierover geven.
Er zijn genoeg mensen hier die het wel prima gelukt is. Dus geef de hoop niet op, en kies er eventueel voor om zelf gewoon PostNuke te installeren (dus niet via OneClickSite). Hiervoor zul je de ftp-gegevens nodig hebben, de databasenaam, je database-gebruikersnaam en je database-wachtwoord.
Daarna via FileZilla de benodigde modules te uploaden (bijvoorbeeld Mediashare voor je portfolio, htmlpages voor je infopagina's), dan heb je je materiaal al. Inhoud toevoegen is dan eigenlijk nog de enige stap om een website te hebben.
Helaas, ik heb tot 2 maal toe een poging gedaan dit via Filezilla te doen maar krijg een database error.. ik ga maar eens contact opnemen met Lycos mbt deze problemen..
bedankt voor je reactie en tips.. als het alsnog via lycos lukt ga ik denk ik nog een poging wagen.. -
- Rang: Support Team
- Laatst gezien: 02.07.11
Misschien een optie om nogmaals de one-click installatie uit te voeren, De Files weg te gooien en alleen config file te bewaren. Dan verse PN files erop zetten en let erop dat je hiermee de config file niet overschrijft..
Maar verder inderdaad wat Teb zegt.. Lycos..
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties