Hallo,
Ik heb PNphpBB2 forum geinstallerd en geupdate naar patch 3.
Mijn postnuke versie is: PostNuke beheer paneel (0.7.6.2).
Ik heb ook het topscores block van pnFlashGames aanstaan.
Als ik nou naar het forum ga, krijg ik deze foutmelding boven het pnFlashGames block:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /***/***/***/***/modules/pnFlashGames/pnblocks/topscorer.php on line 111
(*** heb ik er even ingevuld omdat ik niet weet of het verstandig is dat iedereen weet wat daar staat)
Dat is als er nog geen topscores gezet zijn, als er wel al topscores staan dan krijg ik deze foutmelding niet.
Dat was fout 1.
Nou fout 2:
Fout 2 heeft denkik ook iets te maken met fout 1.
Als ik naar het forum ga en dan naar: Ga naar administratiepaneel
komt bovenaan de pagina de foutmelding:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /***/***/***/***/modules/PNphpBB2/admin/index.php on line 723
Aangezien er bij elkefoutmelding gaat met iets van dat de fout zit in foreach() dacht ik dat deze fouten bij elkaar zouden kunnen horen.
Weet iemand misschien de oplossingen?
Ik hoor het wel,
Alvast bedankt!!!
Luuk
PNphpBB2 en pnFlashGames
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 11.05.07
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
De tweede foutmelding is bevestigd door de auteurs van PNphpBB2. Zie dit draadje op het forum van pnphpbb.com voor de oplossing (staat in twee posts geloof ik)
pnFlashGames heeft eerder probleempjes gehad. Ik geloof dat de laatste versie van PostNuke (momenteel 0.764, dus je dient echt te upgraden) met de laatste versie van pnFlasgGames zou moeten draaien, op een omgeving waar register_globals op OFF staat.
Ok, bedankt hiervoor!
Ik zal kijken op het forum van de PNphpBB2 site.
Ok, dan laat ik wel in ieder geval één topscore staan.
Dan heb ik er geen last meer van.
Ja, het upgraden gaat niet.
Ik heb wat ruimte bij iemand en die wacht op postnuke 0.8 dacht ik.
Maar dat zal ik in ieder geval wel tegen hem zeggen dat dit wordt aangeraden door de postnuke experts!
Luuk -
- Rang: zBeginner
Ik had gedaan wat er stond, toen kreeg ik deze foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /***/***/***/***/modules/PNphpBB2/admin/index.php on line 24
Luuk -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Foutmelding staat beschreven op http://nl2.php.net/tokens.
Heeft dus iets te maken met single Quotes / double quotes, door elkaar gehaald, iets in die trend. Code doorlezen en aanpassen, of anders hier de code (bijvoorbeeld regel 15 tot 35 van die betreffende file) even plakken tussen [code] en [/code] haken.
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties