0.723 Files?  Naar boven

• Aangezien jullie adviseren om NIET over te gaan op .723, betekend dat ook dat er (nog) geen vertaling voor .723 komt?

Ik gebruik hem tijdelijk op een intranet, dus security is geen issue.
  • Henk Jan
    Goede vraag!
    De vertaling komt er wel, het probleem is meer dat er zo'n pak ander werk ligt, wat even voorrang krijgt, dat je je geduld nog even zal moeten oefenen, als dat lukt :wink:
    Als het andere pak weg gewerkt is, zullen we .723 bij zijn nekvel pakken, en dan duurt het m.i dan niet zo heel erg lang voor het klaar zal zijn.
    Dus, je verzoek gaat op de stapel en we werken met zijn allen zo hard mogelijk om ook dit klaar te krijgen, ok?
    groetjes
    Tries
  • eh... van mij mag de release van 0.723 language pack voorrang krijgen. Zoveel hoeft er trouwens niet te gebeuren volgens mij. Er moet alleen "missing variables" gemaakt worden... en er zijn haast geen wijzigingen denk ik. :) Even kijken wie er nog een gaatje heeft in zijn rooster.
  • Ik heb even geen gaatje in mijn rooster, wil graag eerst alles wat er aan Downloads is afwerken, vandaar.....
    Maar je weet het, ze is snel....................
    Ga vanavond die dingen afwerken en misschien... dat er dan..... :wink:
    Tries
  • De Files zijn klaar en de zip zal waarschijnlijk morgen gereleased worden. :)

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language