pn_BBsmile weergave probleem in IE  Naar boven

• Poosje geleden al gemeld: ben bezig met een fikse update van een PN site van 7.21 naar 7.64, nog steeds in een testomgeving op een WAMP server met XP pro.

Waar ik tegen aanloop: in pnForum 2.6 en pnMessages 1.01 worden de smilies keurig afgebeeld en zijn ook geheel bruikbaar. Echter in IE versie 6 en 7 doet het vreemde probleem zich voor dat het rijtje smilies gescheiden zijn door een klein "_" teken. In FF 2.0 doet dit probleem zich niet voor.

Ik heb verschillende versie's van pn_BBsmile geprobeerd, maar het probleem in IE blijft. Momenteel staat de allernieuwste versie 1.18 erop.

Als het handig is om een diagnose te stellen, kan ik wel 2 kleine afbeeldingen maken en eventueel posten.

Rob
  • Dacht te herinneren dat we dat hier ook hebben. Kun je aanpassen mbv template overrides:
    in /modules/pn_bbsmile/pntemplates/pn_bbsmile_user_bbsmiles.html zet je de 3 regels tussen
    Code
    <!--[ foreach item=smilie from=$smilies ]-->
    ...
    <!--[ /foreach ]-->
    achter elkaar ipv onder elkaar. Komt omdat IE een linebreak in de html code beschouwt als een harde &nbsp;, waardoor een spatie achter het plaatje ontstaat.

Als je ook gebruik maakt van autosmilies staat daaronder ook nog ergens zo'n zelfde foreach loop, waar hetzelfde dient te gebeuren.

Eventueel aanpassen mbv template overrides om bij toekomstige upgrades niet je aanpassingen te verliezen. Ik heb het hier ook aangepast.

Schot midden in de roos! icon_cool

Regeltjes code even aangepast en de streepjes zijn verdwenen. Ik had al gezocht op de andere forums maar er niks over kunnen vinden. Ik kwam daar wel overal jouw naam al tegen!

Ook deze keer weer: bedankt !

Rob

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language