Problem in Database Connection
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 02.02.07
Ja, daarom vroeg ik het defensieinfo ook. Ik ben me bewust van de krakkemikkege service van Lycos. Maar eerdere versies van Postnuke werkten WEL. Dus ik zie niet in waarom het nu ineens niet meer kan doen. Ik kan nu wel weer een nieuwe server provider gaan zoeken, maar ik heb al zo'n 6 sites bij lycos staan die wél gewoon werken. Dus daarom probeer ik eerst te kijken of er daadwerkelijk geen oplossing is... snappievous? ;) -
En dan nog iets... dan is het ook vreemd dat postnuke de database wel kan vullen met gegevens. Dus kan hij de connectie wel maken, en dan vervolgens als alles is geinstalled, de connectie in één keer niet meer aankan. :S -
inmiddels werkt Postnuke nu wel. Ik heb het ditkeer via de Oneclick site's van lycos gedaan en die doet het wel. Maar nu heb ik PNphpBB geïnstalleerd en als daarna toe ga krijg ik de volgende melding:
Weten jullie hier iets van?
Nu zit er wel het volgende bestand bij:
en als ik dus
verander in
krijg ik de volgende melding:
bewerkt door: defensieinfo, 02 feb 2007 - 15:56 -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Even zoeken op http://www.PNphpbb.com/
Zorg wel dat je de laatste versie van PostNuke hebt. Ondersteuning voor Lycos is al moeilijk, maar als je dan ook nog oudere versies draait wordt het helemaal lastig.
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties