kaders  Naar boven

• hallo All,

In het verleden had ik via pntress in het html voorbeeld kaders om elk bericht staan, nu ik een veel versere versie heb krijg ik die niet meer.

Wie weet hoe en waar ik dat weer kan aanzetten of in een php kan invoeren ?

Het moet volgens mij in news.php zitten maar ik ben niet op de hoogte van php programeren

vgr jrpoll
  • Ik neem aan dat je de pnTresMailer module bedoelt? Geen idee anders wat 'pntress' is.

De html code van het html voorbeeld staat in /modules/pnTresMailer/templates/default/html.tpl

De html code van het html voorbeeld staat in /modules/pnTresMailer/templates/default/html.tpl

ja ik bedoelde dus pnTresMailer en nee dat staat niet in de/modules/pnTresMailer/templates/default/html.tpl
    abders krijg ik het toch te zien of ben ik gek ?
    dat was de vraag juist het komt niet te voorschijn

dus als je de oplossing weet ik wil je ook wel even de pl file sturen kan je het zien

bewerkt door: jrpoll, 11 jan 2007 - 18:04
  • jrpollen nee dat staat niet in de/modules/pnTresMailer/templates/default/html.tpl
    abders krijg ik het toch te zien of ben ik gek ?
    dat was de vraag juist het komt niet te voorschijn

Ik ga niet beweren dat je gek bent nee, maar de vraag en het doel is me absoluut niet duidelijk. Het enige wat ik lees is "Ik had een kader om mijn nieuwsbrieven staan en met een nieuwere versie krijg ik die niet meer". Dat pas je aan in html.tpl. icon_confused

Laat hier even weten waar de tpl file staat (de link naar je website bijvoorbeeld).

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language