Backend PN.7.2.6  Naar boven

• Plotseling krijg ik de volgende melding in de browser bij mijn RSS feed backend/php:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
    Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

--------------------------------------------------------------------------------

Een XML-document mag maximaal één element van het hoogste niveau bevatten. Fout bij het verwerken van bron http://www.media...

Is er iemand die iets hierover kan melden.
    SuperThanks alvast
  • "Plotseling" lijkt me bijna onmogelijk...

Upload een nieuwe versie van backend.php en kijk of het probleem nog steeds bestaat. Kijk ook in de broncode van die pagina (en niet alleen via de browser, maar "view source") om te kijken of je meer info over eventuele foutmeldingen kunt vinden.

Nog belangrijker (zoals eerder gezegd): upgrade naar 0.764 icon_cool

Die upgrade lijkt onvermijdelijk maar ik wil altijd graag weten waar dit zo ineens vandaan komt.

Remco
  • Ja dat kan, maar (volgens de specs in je andere post) ik verwacht niet dat dat het probleem is. Het lijkt misschien te duiden op een corrupt bestand.

Nogmals, roep backend.php op via je browser en controleer de broncode of daar meer info in staat.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language