Ik ben een beginneling, zowel qua web-building als met postnuke. Ik ben namelijk altijd bezig geweest met WYSIWYG-editors. Zodoende kom je ook wel eens in aanraking met html/java/cgi en vele andere scripts. zo ook PHP. Postnuke is een mooi iets. Ik ben er nu eventjes mee bezig om te kijken wat alle mogelijkheden zijn voor mij zonder in mijn kladblok complete programma's en scripts te schrijven.
Een klein en waarschijnlijk erg simpel probreempje nu is het volgende;
Ik heb in de ene map een php-fotoalbum-script staan en die wil ik kunnen draaien vanuit mijn postnuke "start"site. Ik wil dus dat als ik in postnuke links op de link fotoalbum klik, dat er in het midden dat fotoalbum wordt geladen en niet in het volledige scherm.
Ik ben benieuwd.
www.beelman.nl/php/
www.oudetoren.nl (gemaakt met WEB pro)
www.impact.nl.nu
Jelle@Beelman.nl
Hoe krijg ik volledige sites/pagina's in het middengedeelte?
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 30.01.03
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 06.01.09
Dan zal je het script als module moeten draaien. Het ombouwen van een bestaand script tot een module is echter geen sinicure. Doch Gallery doet hier een perfecte job. Je zal je site echter wel op een linux box moeten draaien vrees ik. Er loopt nog ergens op het forum een andere thread waar dat wordt uitgezicht.
Hi Jelle, een eenvoudige oplossing is PostWrap..
Als je hier kijkt http://no.magic...r/meerdaagse zie je het resultaat van PostWrap.
De pagina in het midden is de meerdaagse voorspelling van de weerkamer.. let niet teveel op het weer
Groeten Bob -
- Rang: Site Admin
Dit zal in principe wel werken opvoorwaarde dat er geen headers worder gestuurd binnen de wrap en spijtig genoeg wordt daar nogal veel gebruik van gemaakt (redirects bv)
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties