Na upgrade Postnuke 761 naar 762, klopt de tijd niet meer. Dit is alleen als je als gast op de website komt. Bij de settings in het administratiemenu is de tijdzone:
GMT + 1 hours ( Central Europe Time).
Na ingelogd te hebben als admin of als gebruiker is de tijd wel juist.
Daar heb ik ook de tijdzone staan op: GMT + 1 hours ( Central Europe Time).
Hoe kan ik de juiste tijdvermelding krijgen?
Heeft het soms nog iets te maken met zomer/wintertijd. In het verleden ging de wintertijd al eind september in, in plaats van eind oktober?
Wie weet de oplossing?
Bedankt alvast.
Na upgrade van 761 naar 762 klopt de tijd niet meer
-
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 20.11.06
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Dit is inderdaad altijd al een heikel punt geweest.
Ik dacht (maar weet niet zeker) dat de tijd op je website relatief aan de servertijd wordt gemaakt: Staat de servertijd op de nederlandse tijd, dan zul je daar ook niets bij op moeten tellen of af moeten halen. Dus in de instellingen van PostNuke de tijdzone op GMT zetten.
Op onze server Iin nederland, met nederlandse tijd) heb ik de site instellingen op GMT staan, en mijn persoonlijke account ook op GMT. Zomer- en wintertijd wordt door de server aangepast, hoef je niet in PostNuke te doen.
- Laatst gezien: 20.11.06
Ja als ik de tijd verander in GMT bij de settings en ook bij mijn persoonlijke account, krijg ik wel de juiste tijd. Toch is het vreemd. Want elke gebruiker voert toch ook GMT + 1 in, dat had ik zelf ook gedaan, want dat is toch de tijdzone waar we in zitten. Dus nu krijgt elke geregistreerde een verkeerde tijd. Omdat ik nu de settings aangepast heb.
Volgens mij had ik bij de versie 761 wel altijd de juiste tijd. -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Daar heb je gelijk in. Ik zou hier eens in moeten duiken, heb me er altijd wel aan gestoord, maar nooit actie ondernomen om er iets aan te doen...
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties