Zomer- en wintertijd  Naar boven

• Ik zit met een raar issue. Wanneer je gaat naar mijn site (www.JABB.nl) dan zul je rechtsbovenin de tijd zien staan, maar deze tijd is de wintertijd. Ben je geregistreerd en log je in dan zal deze tijd veranderen naar de huidige tijd... Rara hoe kan dat en wie kan mij helpen?
  • Staat bij de Settings (admin.php?module=Settings) de waarde voor Tijdszone (onder Multi-Talen instellingen) correct?
    Code
    (GMT +1:00 hours) CET (Central Europe time)

Staat deze echte server-tijd al op de NL-tijd (dus GMT+1), dan zul je zowel in de instellingen van de PostNuke-site (/admin.php?module=Settings) als in je user-profiel (/user.php?op=edituser) de tijdzone
    Code
    (GMT) Western Europe time, London, Lisbon, Casablanca, Monrovia
    in moeten stellen: die behoudt de tijd op de server namelijk, en telt er niets bij op oid. Staat de echte tijd van je server op GMT (dus een uur vroeger dan in NL), dan zul je op de PN-site èn in je user profiel GMT+1 in moeten stellen. Enzovoorts...

Als er verschillende tijden staan als je in- en uitgelogd bent, zijn bovengenoemde instellingen niet hetzelfde. Want als je inlogt, wordt de tijdzone uit je userprofiel gebruikt. Anonieme bezoekers krijgen de tijd uit de admin-settings.

Dit heeft dus eigenlijk niets met zomer- of wintertijd te maken. Lijkt zo, omdat we in NL één uurtje van GMT vandaan zitten...

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language