Attempted hack on your site  Naar boven

• Al enige weken krijg ik regelmatig een melding op mijn e-mail dat er een "Attempted hack" op mijn site zou zijn. Als ik kijk naar de userinfo, blijkt dat ik dit zelf veroorzaak op een of andere manier. Vaak krijg ik dit bericht wanneer ik artikelen toevoeg aan de website.

Quote Attention site admin of Zoeken-en-vinden.nl, On 04-mei-2006 at 06:51 the PostNuke code has detected that somebody tried to send information to your site that may have been intended as a hack. Do not panic, it may be harmless: maybe this detection was triggered by something you did!
    Anyway, it was detected and blocked.
    The suspicious activity was recognized in pnAntiCracker on line 77, and is of the type pnSecurity Alert.
    Additional information given by the code which detected this: POST Intrusion detection.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Heeft het misschien te maken met de permissions of session?

Acorna
  • Dat geintje heb ik ook in het begin gehad bleek dat ik 2x onder 1 naam ingelogd was.
    pnAntiCracker heb ik dus lekker uitgezet, geen zin om bij elke muisklik een mailtje te krijgen.

NB: je signature/handtekening klopt niet. er staat een punt voor vinden, ipv een streepje.
  • Wat doet de pnAntiCracker eigenlijk? Geeft het geen problemen als je m uitzet?

QuoteNB: je signature/handtekening klopt niet. er staat een punt voor vinden, ipv een streepje.
    #-o Is aangepast
  • acornaWat doet de pnAntiCracker eigenlijk?

Geen idee, maar irritant is ie wel :P
    acornaGeeft het geen problemen als je m uitzet?

Die van mij staat uit, en problemen heb ik niet.
    acornaIs aangepast

8)
  • acornaWat doet de pnAntiCracker eigenlijk? Geeft het geen problemen als je m uitzet?

pnAntiCracker probeert bij te houden wanneer er mogelijk risicovolle gegevens naar de site worden gestuurd (in het POST array), zoals bijvoorbeeld tags in de footertags van je site.

Je kunt dit zonder problemen uitzetten, in 0.7x doet pnAntiCracker niet heel veel bijzondere dingen. Beschouw het meer als hulpmiddeltje om te kijken of er rare dingen gebeuren. Meestal komt het omdat je zelkf content met html tags verstuurt naar je site, zonder dat je dit hebt toegestaan in de instellingen ofzo. No worries.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language