Hoi,
ik gebruik PN .762 met een Xantia theme.
Sinds ik pas een beheerdersbericht op m'n home-pagina geplaats heb, wordt de rechterkolom van de site weggedrukt, en moet er dus horizontaal gescrold worden...
Is dit te verhelpen?
Is enkel in IE, niet in FF, Opera of andere browsers...???
horizontaal scrollen
-
- Rang: zGebruiker
- Laatst gezien: 06.06.06
-
- Rang: zPro
- Laatst gezien: 06.01.09
Als jij brede dingen in je admin-messege hebt is dat logisch. Een minder brede admin-messege maken dus. Verders zou ik het niet weten, linkje naar de site misschien? M'n glazen bol ligt ter reperatie bij de maker. -
- Rang: zGebruiker
admin-message is in opmaak...
tabel op 100%...
btw in FF doet ie het wel!
link : http://www.hobbytuin.be -
Waarom zet je die admin-messege in een table dan?
Dat is onzin natuurlijk, laat PostNuke het zelf regelen. gewoon die HTML daar dumpen, zonder die table.
*edited* -
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Sloop die tabel eruit.
Wil je een plaatje rechts van je tekst, maak dan gebruik van of iets dergelijks. Voorbeeld: http://zikula.n...vrijgegeven/
Zet ook gewoon de onderste images naast elkaar in een nieuwecontainer, met een soortgelijk style attribuut:
Spelen met HTML. Er is vast wel wat op te vinden.
Kleine notitie over Credits in een footer van een site: Programming en design, en dan je eigen naam erbij noemen? Is geen probleem.
Diensten verkopen? Geen probleem.
GPL code klein beetje aanpassen en doorverkopen? Dat is wel illegaal. Als je GPL code als bron gebruikt, moet dat ook onder GPL code gedistribueerd worden.
Met eer strijken is een gewetensverhaal, maar "Programming & Design: " erbij zetten is volgens mij niet illegaal. Het is afhankelijk van of je een dienst of produkt (software) verkoopt.
Het bericht is ondertussen in orde...
Bedankt!
Wat het 'Programming and Design' betreft...
Wilde helemaal niet met de eer gaan lopen!
(is gewoon een base-line)
En als iedereen er zich beter bij voelt: het Programming gedeelte is weg... -
-
- Rang: Site Admin
- Laatst gezien: 09.03.12
Wat ik al zei, je bent niet in overtreding, en Wat nog mooier zou zijn... als je als bedrijf je diensten verkoopt met GPL software, en dus gebruik maakt van de gratis diensten van anderen, dat je als bedrijf ook iets terug zou kunnen doen naar de community. Op welke manier is wat anders. Pixel-ads kopen op http://pixels.postnuke.com oid? Of, als je modules vertaald hebt of gecustomized hebt, die ter beschikking van de community brengt?
Wij als community zouden daar ook graag tussen staan, maar ook hier geldt: we zijn vrijwilligers... Tijd is er, geld niet. Misschien hier ook zelf ook eens zo'n pixel-ding starten. Kunnen we daarmee ook een ad kopen voor op de .com site.
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties