Uhh... een skyscraper mag ook. zolang het een standaard maat is lijkt het me goed dacht ik zo.
Reclame kan natuurlijk nooit geen kwaad. Als je zorgt voor een breedt scala aan Banners, misschien zijn er dan wel meer mensen die er 1 wil gebruiken.
En dan nog even kijken hoe ik dat ding dan in me pn krijg :P
Het mooiste zou eigenlijk zijn, dat elke user een banner mag uploaden, voor zijn/haar site die op de frontpage komt te staan. Maar dan kom je volgensmij weer uit op een custom module, en daar heb ik geen kaas van gegeten.
Het mooiste zou eigenlijk zijn, dat elke user een banner mag uploaden, voor zijn/haar site die op de frontpage komt te staan. Maar dan kom je volgensmij weer uit op een custom module, en daar heb ik geen kaas van gegeten.
Dat wij een soort banner-verzameling worden voor PN sites? hmmm
Da's nou ook weer niet de bedoeling. Of bedoel je wat anders?
Nee, voor m'n eigen site. Dat mijn gebruikers dus een banner kunnen uploaden, bij hun "Mijn Account" zeg maar, en dat er dan een random banner verschijnt. Om nu elke user ook handmatig te adden in de banner module zie ik ook niet zo zitten enzo. Dus als een gebruiker een eigen site heeft, met een banner, die dan op mijn site te zien is.
Bannermodule gewoon mee spelen, is niet erg moeilijk.
Eg wel. :P die banner komt die niet gecentreerd op de pagina. en in /includes/blocks/banners.php staat een
En ik heb achter die center maar een punt-komma gezet. Maar hij wordt niet echt uitgevoerd zeg maar. Of kan dat te maken hebben met de theme?
Dus als een gebruiker een eigen site heeft, met een banner, die dan op mijn site te zien is.
Je noemt een interessante optie. Misschien eens leuk om naar te kijken idd. :wink:
Zo vergroot je toch weer het community-gevoel dacht ik zo, beetje ook naar elkaar sites linken enzo, en dan met Banners. Ik heb nog wel eens goeie ideeën hoor :P
Ennuh... beetje doelloos quoten? tijd voor je nachtrust zeker?
die banner komt die niet gecentreerd op de pagina. en in /includes/blocks/banners.php staat een
...
Of kan dat te maken hebben met de theme?
Dit is HTML, CSS en div kennis. Installeer FireFox, en installeer de "Web Developer Toolbar", en gebruik de optie "Outline Block Level Elements". De
die je gebruikt heeft geen breedte opgegeven gekregen. Dus past hij zich aan aan de breedte van zijn eigen inhoud, das een image van 468x60 pixels, en daarbinnen centreert hij het. Gevolg? Geen, centreren in iets wat al volledige breedte heeft is zinloos.
Waarom niet hardcoded de Xanthia plugin in je theme zetten? Daar is heel toevallig een mooi plekje voor gemaakt bij jouw theme... ;)
[quote=RaZ]Zo vergroot je toch weer het community-gevoel dacht ik zo, beetje ook naar elkaar sites linken enzo, en dan met Banners. Ik heb nog wel eens goeie ideeën hoor[/quote]Had het nog steeds niet voor deze site in gedachte. Bij ons is daar de Site Showcase voor, zodat we zelf de inhoud van de link nog even kunnen bekijken. Het is al te vaak voorgekomen dat mensen zich hier registreren en een link doorgeven naar websites die over alles BEHALVE PN gaan. Idee is nog steeds prima. Maar niet voor hier... ;)
Maar voor je eigen site, helemaal je eigen keuze natuurlijk.
Reacties