Beheer taal  Naar boven

• Ik gebruik PN .762 met een Xanthia-theme.

Nu vroeg ik mij af, of het mogelijk is om de beheerders-pagina's in een andere taal te gebruiken als de taal van de site?
    Dus na het inloggen als Admin, dat de site in een bepaalde taal getoond wordt?
  • Dat lijkt me niet mogelijk. Aangezien de talen per module geleverd worden. En dus de admin voor de module ook aan het account is gebbonden.

Wat je wel kan doen is, de andere taal ook op je site laten staan, en de gebruikers keus laten maken welke taal ze willen. Dan kan je voordat je de admin in gaat, bijvoorbeeld engels kiezen.

Of je moet de taalfiles van alle modules die in nld staan gaan vervangen door die van de engelse, en welke taal je ook wil hebben.
  • Of het language block (met de taal selectie) alleen tonen aan beheerders middels permissiesysteem.
    Ingelogd als admin kun je de language wijzigen.
    Code
    Alle groepen | Languageblock:: | Titel van je Block:: | Geen

In PN 0.8 zijn er volgens mij al meerdere taal mogelijkheden. Weet niet of een user zijn voorkeurstaal in kan stellen (zoals op sommige sites ook het voorkeurstheme in te stellen is), maar nieuwe language functie zou bijvoorbeeld wel zijn dat de taal van de website wordt gelezen uit de voorkeursinstellingen van de gebruikte browser.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language