Gallery 151 + Xanthia  Naar boven

• Hallo,

Ik heb een probleempje:

Op mijn site http://centani.nl gebruik ik het theme; G-Orange-XTE met PostNuke0761.

Nu wil ik ivm met de komende kerst een ander theme gaan gebruiken (bv Christmas van Slackhat). Na het activeren van het theme krijg ik bij het aanklikken(openen) van Gallery 1.5.1 de volgende foutmelding;

Warning: preg_match(): Unknown modifier 'L' in /usr/opt/usr/#########/DOMAIN/HTML/modules/Xanthia/pnuserapi.php on line 605

Op regel 605 staat ->
    if (isset($side[0]) && !preg_match("/:$pippo:/i", $nonmostra) && $row['position'] == $side[0]) {

Dit lijkt aardig op de foutmelding elders in dit forum icm PNphpBB2 maar die oplossing heeft voor mijn probleem niet geholpen. Ik heb PNphpBB2 nl. niet draaien.

Deze foutmelding krijg ik bij ieder andere theme, behalve bij wat ik standaard gebruik (G-Orange-XTE).

Iemand een idee? Alvast bedankt.
  • Dit foutmelding staat ergens in Postnuke forums, dacht ik. Ik meen mij ooit in die discussie gemengd te hebben.

Ik heb de hele middag gezocht naar de oplossing, echter niet gevonden. Tot ik net met toeval op een pagina kwam waar "weer" eea over PNphpBB2 werd besproken;
    QuoteThe error was caused by the block name Survey / Poll. Taking the / away fixed the problem.

Dit was dus het probleem. Ik had een taalblok met als naam; Taal / Sprache / Language

Het blijft lastig zoeken in een forum.... Na het weghalen van de "/" is het probleem opgelost. Maar toch bedankt voor de reactie.

bravecobraDit foutmelding staat ergens in Postnuke forums, dacht ik. Ik meen mij ooit in die discussie gemengd te hebben.
  • Het weghalen van de / staat ook hier :
    Code
    "/:$pippo:/i"
    Doordat $pippo een slash bevat zonder escape character, komt die niet door de regex expressie. Logisch!

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language