Theme Postnuke  Naar boven

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

• Ik had inderdaad de goede bestanden aangepast.
    Ik heb nu uiteindelijk de complete directory van PostNuke gekopieerd en een andere naam gegeven. Deze nog een keer gecontroleerd op de wijzigingen (stonden goed) en vervolgens de directory geupload, dit thema geactiveerd en gekozen.
    En nu werkt het wel!

Ik snap nog steeds niet waarom het hiervoor niet werkte, maar dat is nu niet belangrijk meer.
    Bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Remco
  • Goed.. helemaal werken doet het dus nog niet.. ik heb nu wel mijn fotootje, maar de standaardlinks die rechtsboven in het menu horen te staan hebben nu plotseling namen als toplinkname1 enzo.

Ook onderin kloppen de namen niet meer.

Ik snap er echt niks van icon_frown
  • Het kan zijn dat je de nederlandse taalbestanden niet mee gekopieerd hebt naar de thememap met de nieuwe naam. Kopieer dus vanuit het NL taalpakket de bestanden uit html/themes/PostNuke/lang/ naar de map "lang" in je nieuwe theme (die komt naast de map "eng" te staan)

Reden dat het toch niet goed ging is een cache / compiled instelling bij Xanthia, of nog oude aanwezige bestanden in de pnTemp/Xanthia_cache en pnTemp/Xanthia_compiled directory. Alle antwoorden hierop zijn al in deze thread gegeven.

Thanx!

Remco

Ga naar pagina: [-1] 1 - 2

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language