admin messages werkt niet  Naar boven

• Fatal error: Smarty error: [in admin_messages_admin_menu.htm line 5]: syntax error: unrecognized tag 'adminmessagesadminlinks' (Smarty_Compiler.class.php, line 580) in /mnt/storage2/r/ro/roboostveen.nl/html/postnuke/includes/classes/Smarty/Smarty.class.php on line 1088

is de fout melding welke ik krijg wanneer ik bv de welkoms tekst wilde gaan veranderen

line 580 compiler.class.php == $this->_syntax_error("unrecognized tag '$tag_command'", E_USER_ERROR, __FILE__, __LINE__);

line 1088 smarthy,class,php==trigger_error("Smarty error: $error_msg", $error_type);

uit mijn vorige item kwam ik eigenlijk zelf uit maar deze krijg ik niet opgelost. Wat moet ik doen om mijn adminstratie messages werkend te krijgen?

bvd Rob
  • Net zoals ik in dit topic doorverwezen heb naar het forum van Postnuke.com waar het probleem als het goed is moet verhelpen zal ik jou even doorverwijzen naar Postnuke.com forum.

• *Zucht*

Ik gebruik de termen niet vaak, maar... UTFS! Al heel wat dat ursel zo'n mooi antwoord geeft.

En bekijk de sticky berichten in het forum. Stel daarna pas vragen.

robbythx voor de tip, deze ook gevolgd uiteindelijk kwam het erop neer dat je
    modules\Admin_Messages\pntemplates\plugins\function.
    adminmessagesasdminlink rename naar .php moest geven.

dat leek simpel maar warempel heb ik nu totaal geen contact meer met de database http://www.robo...ke/index.php ook niet naar herbenoemen zonder .php

??

Als er verder nog niets op je website staat, begin dan gewoon opnieuw. Ofwel, leeg je database helemaal (alle tabellen weg), upload de inhoud van de directory html uit je zip bestand naar je server, en pas de rechten aan met CHMOD op de aangegeven mappen en bestanden. Verander die extensie weer zoals aangegeven op dat forum (adminmessagesadminlink.php) en kijk of het nu wel werkt.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language