Hallo iedereen,
Eerst en vooral: proficiat met de mooie site!
Kan iemand me mss even kort uitleggen wat het grote verschil is tov phpnuke? Ofwel heb ik niet goed gelezen ofwel begrijp ik het niet helemaal :wink:
Wat is het voordeel van postnuke tov phpnuke?
Momenteel heb ik een phpnuke site maar ben er niet helemaal tevreden over omdat je ernogal weinig over kan vinden op gebied van handleidingen. Als je dan een vraag stelt dan aanzien ze je als "dom" dus ja... hopelijk kan postnuke hier een betere oplossing bieden.
Alvast bedankt
phpnuke vs postnuke?
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 04.07.05
-
- Rang: Support Team
- Laatst gezien: 02.07.11
Voor een vergelijk van verschillende CMS systemen, check deze link.
Zelf ben ik niet bekend met PHP-nuke, maar uit de verhalen is de voornaamste reden de veiligheid. PHP-Nuke schijnt bekend te staan om een lagere drempel dan Postnuke.
Ook postnukes zwakke plek is de wirwar aan handleidingen. Er zijn er genoeg, maar je moet er iets meer moeite voor doen om ze te vinden. Daarnaast kan je via amazon.com het Postnuke boek bestellen. Hierin staan alle essentiele zaken welke nodig zijn voor Postnuke. Van installatie tot de uitleg van thema's en Xanthia.
Domme vragen bestaan er hier niet echt. Wat we voornamelijk verwachten is dat men eerst wat huiswerk doet alvorens een vraag te stellen. Een vraag gesteld welke met de zoekfunctie of met google simpel zijn te vinden worden minder enthousiast beantwoord als vragen waaruit blijkt dat men zich in de zaak verdiept heeft. We bieden ondersteuning en geen les. Daarnaast is het geven van essentiele informatie min of meer een must om een correct antwoord te krijgen. Lees daarom ook even deze sticky.
Succes ermee en welkomaan boord..
- Support
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties