Block Vertalen  Naar boven

• Hoi.

Ik heb een block en had daar de engelse vertaling van middels het "global.php" geopend.

define('_INTVCHO','Select station');

wil ik vertalen naar:

define('_INTVCHO','Select Movie');

Goed maar hij pakt het niet.
    Er blijft n.l. gewoon "Select station" staan. cry

"global.php" CHMOD" = Read Write
    Postnuke = .075
    Language Site = Engels
    Block Language = ALL
  • CHMOD write permissie voor global.php kan uit, is niet nodig.

Als je een Xanthia theme gebruikt, dan eventueel de cache wissen. Eveneens de cache van je browser.

Moderator melding: Door een foute configuratie in ons rechten systeem was het mogelijk om hier anoniem posts te plaatsen. Aangezien dit niet binnen het algehele beleid valt, is dit inmiddels aangepast. Reacties dus alsnog gewoon mogelijk na (gratis) registratie / inloggen.
  • TebDoor een foute configuratie in ons rechten systeem was het mogelijk om hier anoniem posts te plaatsen. Aangezien dit niet binnen het algehele beleid valt, is dit inmiddels aangepast. Reacties dus alsnog gewoon mogelijk na (gratis) registratie / inloggen.

Ik dacht dat ik ingelogd was bij het posten van dit topic. icon_redface

Goed dus ik heb waarschijnlijk een probleem met de cache of browser.
    Gebruik "Autotheme" i.v.m. tijdgebrek.

Is me ook opgevallen dat postnuke bij het updaten bijvoorbeeld
    de slogan van je site dat via het administratie menu iedere keer
    opnieuw moet invoeren als ik in het "settings" - module werk. :?:
    Hij houd dit namelijk niet vast.

Dus ik het moet in "global.php" wel aanpassen.

Ik zal verder proberen.

Cheers. :wink:
  • Ik denk wederom een cache probleem. De slogan wordt opgeslagen in de database, en hij houdt dat zeker wel vast als de cache instellingen goed staan.
    Zet voor de zekerheid bij de pnRender module alle caching-opties even uit. Ook al gebruik je Autotheme.

QuoteDus ik moet het in global.php wel aanpassen
    In principe hoef je zelf _NIETS_ in global.php aan te passen, tenzij je zelf bepaalde vertalingen wilt wijzigen. De Slogan staat nergens in postnuke gecodeerd in de Files, en staat alleen in de database.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language