Vertaling van bovenste gedeelte  Naar boven

• Geachte lezers,

Ik ben een newbie op het gebied van PN.
    Ik heb het voor elkaar gekregen om een lokale installatie (PN 0.75)te doen om zodoende een ontwikkel omgeving op mijn localhost te krijgen.

Ik heb ook de NL vertaling gedownload en geinstalleerd.
    Alles werkt prima en ik kan heen en weer switchen tussen engels en nederlands.

Ik heb alleen een paar vragen over de vertalingen op de nederlandse pagina's.
    Het allerbovenste gedeelte van de pagina's (die ook het PN logo bevat) heeft 2 groepen links. De eerste bestaat uit de links "YOURACCOUNT" en "Uitloggen" de 2e groep bestaat uit de links "Startpagina", "Mailing lijsten", "Bestanden", en "FAQ".
    Kan iemand mij vertellen welke pagina ik moet hebben om deze teksten aan te passen? Ik heb alle php pagina's doorgespit maar kan geen enkele nederlandse php pagina vinden waar deze link teksten staan.

Verder ben ik ook erg geinteresseerd in welke php pagina ik moet hebben om het navigatie menu aan de linker kant te vertalen.
    Ik geloof dat ik uit een andere thread begrepen heb dat dit in een van de core php pagina's moet gebeuren.
    Kan iemand mij hiermee helpen.

Thanks,

Petro
    icon_rolleyes
  • Waarschijnlijk betreft het bovenste gedeelte een vertaling van je theme. Sommige (let op, niet alle) themes bevatten ook enkele languages Files. Deze kan je vinden door te gaan naar: -> themes\theme-naam\languages\global.php (global.php is wilde gok, kan ook ander heten.
    Open deze in Notepad/wordpad/PHP-editor en vertaal de bestanden.

Wat betreft je menu, ga naar administratie -> Blocks
    Edit/bewerk Main Menu. Hier kan je de benaming en de links aanpassen. Let wel op dat als je de titel van het blok aanpast, je dit ook bij je permissies dient te doen, daar hier verwezen wordt naar Main menu.

Succes met je test-site.

• Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik ga vanavond meteen kijken.

Petro.

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language