Nieuw idee : Articles module  Naar boven

Ga naar pagina: 1 - 2 [+1]

• Ik weet niet of zoiets al bestaat, maar ik had het volgende idee:

Herinner u de secties module. Leuk om artikeltjes in te plaatsen, maar weinig uitgebreid.
    Ik zou graag een module maken die veel uitgebreider is met oa de volgende eigenschappen :

• Comments door de lezers
    • Syntax highlighting voor code (PHP, VB, SQL, Pascal, Delphi, C++...)
    • Beperkt aantal schrijvers (of allemaal)
    • Categorieen voor de verschillende artikels
    • approval door admin
    • forward met email
    • automatic pdf creation
    • printable versions
    • voting(bv. in de trend van "heeft het geholpen?")
    • linking naar forum voor discussies
    • image uploads om de artikels kracht bij te zetten
    • layout controle
    • bbcode
    • artikel gespreid over meedere pagina's
    • attachments met bv source-code
    • ...

Dit zou perfect moeten zijn voor programmer sites, koken, kranten, columns, games,...
    Heeft iemand nog verdere ideeen?
    Dit zal wel een vrij groot project worden en ik kan best wel wat hulp gebruiken bij het ontwikkelen ervan.
    Tnx

Er zijn een aantal modules beschikbaar die het e.e.a. een BEETJE doen. De beste is denk ik "subjects" (als je hem wil testen even msn-en) , Je zou ook de nieuwe knowledgebase van coldrolledsteel eens kunnen testen en wellicht samen met hem het e.e.a. daaraan proberen te verbeteren.

goudengidsje... ?
  • dzjeez en dan val ik jou lastig met simpele vraagjes :wink:
    Tries
    P.s. goed voor koken?
    Werk er maar hard aan.....
  • Ik ben je goudengids module niet vergeten, moremojo! ;)
    Die staat idd eerst op het programma. Ik wou gewoon ff het idee opperen. That's all! Als ik door alle andere modules ook door ben, wil ik wel hieraan beginnen.
    Ik heb al het nodige gevonden voor de syntax highlighting. Alleen de pdf creation baart me nog zorgen, alhoewel ik weet dat dat perfect mogelijk is.

• De pdf creation lijkt al een probleem te zijn aangezien daarvoor PDFlib moet geinstalleerd zijn op de server. De kans dat Postnuke gebruikers de PDFlib tot hun beschikking hebben is relatief klein. Het zal dus ne feature worden in 1 van de latere versies.

Moremojo, kunnen we dat regelen dat de PDFlib op deze server wordt geinstalleerd?

• Ik heb 4 mogelijke kandidaten bekeken voor wat ik wil doen. Kwestie van een basis te hebben voor verbetering. Maar geeneen van de 4 trekt eigenlijk op iets of beantwoordt aan de criteria die ik voorzie. Dat belooft. Ofwel is hun visie te klein ofwel de mijne te groot (waarschijnlijk het laatste). Ik dacht toch niet dat mijn concept zo uitgebreid was? Toch?
    We'll see. In ieder geval heb ik al het een en ander opgezocht en lijkt het allemaal vrij doenbaar.
    Tevens ben ik bezig geweest om de pnHTML in Postnuke te updaten zodat ik mijn module volledig pnAPI compatible te maken. Doch wanneer ik de verhalen hoor op POstnuke zelf dreigen voor themes al een aantal problemen te rijzen en ik ben dus niet volldig zeker of modules van PN.722 uberhaupt nog zullen werken na PN .725. Enfin we'll see. De pnHTML changes zijn in ieder geval gepland voor .725

• bravecobraDe pdf creation lijkt al een probleem te zijn aangezien daarvoor PDFlib moet geinstalleerd zijn op de server. De kans dat Postnuke gebruikers de PDFlib tot hun beschikking hebben is relatief klein. Het zal dus ne feature worden in 1 van de latere versies.

Moremojo, kunnen we dat regelen dat de PDFlib op deze server wordt geinstalleerd?

Om PDF's te genereren kun je eens een kijkje nemen op http://www.easysw.com/htmldoc/
  • Hebbie gezien wat ut per jaar kost??? :shock:
    QuoteHTMLDOC End-User Software Support, One Year
    Your Price: $ 495.00
    ...

Hmm... mij niet gezien dus...

• maar PDFLib is gratis :)

Quoteartikel gespreid over meedere pagina's
    Geloof dat ik hier laatst al een module over voorbij zag gaan op postnuke.com

• Ben van een eigen module afgestapt en ben op CE overgeschakeld. Eigenlijk kan je het meeste met CE doen. Nu moet ik alleen de rest er nog insteken.

Als ik die vertaald heb gaat ik er weer naar kijken. Want geloof dat ik nog amper wat van CE gezien heb, mbt wat het kan... icon_redface

• urselHebbie gezien wat ut per jaar kost??? :shock:
    QuoteHTMLDOC End-User Software Support, One Year
    Your Price: $ 495.00
    ...

Hmm... mij niet gezien dus...

Ja klopt. De support kost geld. Het programma kun je gewoon GRATIS downloaden en installeren, heb je alleen geen support. Maar dat heb je je dus echt niet nodig. Ik heb het programma hier ook draaien op m'n werk en werkt perfect. Je genereert een HTML pagina met de lay-out zoals je hem wilt hebben op je PDF, en roept htmldoc aan met een aantal parameters (achtergrond figuur, lettertype, kop- en voettekst enz.) en klaar is klara ! :P

Ga naar pagina: 1 - 2 [+1]

Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Taal

Preferred language