Hoi, ik zal me even voorstellen ik ben Hinke en ik probeer een website te maken me PostNuke. Ik had gedacht dat dat wel even in een avondje zou gaan. Maar helaas. Het lukt me niet. Ik probeer hier de informatie te vinden die ik nodig heb om te starten.
Groetjes van Hinke
Net begonnen
-
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 21.12.04
-
- Rang: Support Team
- Laatst gezien: 02.07.11
Hinke..
Welkom en succes met je Postnuke site. Afhankelijk van je ervaring met websites bouwen en met name CMS systemen kan de snelheid idd varieren.
Ik zou zeggen, lees alles goed door. Vele vragen zijn hier al beantwoord en anders staat ons team of de community voor je klaar.
- Rang: zBeginner
- Laatst gezien: 21.12.04
Dank je,
Ik denk dat ik iets anders van PostNuke verwacht dan het kan. Ik wil er een website mee bouwen, niet beheren.
Verder kan ik niet bij de plaatjes in images/topics komen. PostNuke staat niet op mijn PC maar op de server van Lycos. Als je me even zou kunnen vertellen hoe ik daar kom ben ik al heel blij.
Verder vraag ik me af of je ook foto's met PostNuke op de website kunt plaatsen.
Groetjes van Hinke -
- Laatst gezien: 02.07.11
In samenwerking met de grootte variate aan modules zijn er legio mogelijkheden met Postnuke. Dus niet alleen beheren, maar ook bouwen.
Foto's kan je ook zeer gemakkelijk plaatsen bij het gebruik van een van de verschillende foto-albums.
Waarom je niet bij je plaatjes kan komen snap ik niet helemaal.
Middels FTP kan je toch gewoon naar dat mapje wandelen?? Hoe heb je anders Postnuke op Lycos gekregen??
- Laatst gezien: 06.01.09
Ook mijnerzijds welkom en ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeeeel veel hier zult komen. Nu nog om vragen te stellen en later om antwoord te geven.
Wat ik wel even wil benadrukken is dat voordat je een vraag stelt op het forum je eerst beter even kan zoeken. Wellicht staat er al een antwoord op je vraag in een ander topic of krijg je bij het lezen van veschillende Topics een grandioos idee.
En dan nog even iets anders, stomme vragen bestaan niet. Wil ik ff mededelen.
Gebruikers aanwezig
Deze lijst is gebaseerd op gebruikers die de afgelopen 10 minuten online waren

Reacties